Чи можна стягнути з продавця збиток за посуд, що розбилася через неякісність кухонних меблів?
Мною була куплена стінка Престиж в магазині фірми ТОВ "ДІВАНІКА ". Секції закривають скляні вітрини. і туди я поставила посуд. Я не користувалася даними секціями до 29 грудня 1910р., Хотіла дістати посуд. При спробі відкрити секцію, раптово звалилося скло. На всі запити в фірму поміняти мені скло отримую відмову. Відвідавши мене фахівець даної фірми сказав, що скло впало так як ослабли крепящие його болти. А я повинна була регулярно за всіма болтами, що кріплять стінку стежити. Про це мені ніхто не говорив ні при покунке, ні при складанні стінки. А якби сказали, я б відмовилася від такого виробу небезпечного для життя, яке в будь-яку хвилину може рухнути. Допоможіть мені відстояти мої права покупця, хоча б у питанні із заміною скла.
Надейкіна Людмила
Відповідь юриста:
Привіт, Людмила. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою усунути недолік і відшкодувати ваш збиток. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як повернути в магазин жароміцну кришку, яка зіпсувалася від використання в ...Що робити при простроченні виконання замовлення на виготовлення стільців?Що робити якщо продавець відмовляється повертати кошти за неякісний товар?Продавець відмовляється міняти товар чи повертати гроші: що робити?Що робити якщо при доставці була розбита варильна поверхня?