Що робити якщо директор магазину відмовив покупцеві в обслуговуванні?

Добрий день!
Ситуація така: моя мама, пенсіонерка (75 років) кілька днів тому купила в сільському магазині, в числі інших товарів, рибні консерви. Через 3 дні, переглядаючи чек, вона помітила невідповідність: на ціннику в магазині була вказана ціна 16 рублів, а в чеку - 25. Вона взяла ці консерви і понесла їх назад в магазин. Сказала продавцю, що "т.к була введена в оману цінником ", просить забрати ці консерви назад, одночасно взяла молоко, хліб і попросила вирахувати з вартості її покупки ці 16 рублів. Продавець відмовилася це зробити, мотивуючи тим, що може принести їй консерви за 16 рублів. А коли мама сказала, що вже не хоче брати ці консерви, продавець закрила магазин і вирвала молоко і хліб з рук і сказала, що взагалі не буде її обслуговувати.
На наступний день мама знову прийшла в той магазин. На порозі її зустріла директор, яка урочисто їй оголосила, що вона відмовляє їй в обслуговуванні і просить ніколи більше не ходити в цей магазин. Чесно кажучи, мені від цього оповідання стало не по собі: представила цю сцени: як дві молоді, повні сил і здоров'я жінки "дали гідну відсіч " бабусі, яка страждає серйозним захворюванням, що має інвалідність і хворе серце. Дуже хотілося б (у світлі останніх тенденцій по боротьбі з беззаконням і корупцією) покарати цих, так званих, представників сфери обслуговування. Допоможіть, будь ласка!
Заздалегідь вдячна.
Ольга

Ольга

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Ольга. Продавець (виконавець) не має права відмовити вашої матері у продажу товару (наданні послуг) на увазі наступних обставин:
Послуги (товари) виконавця (продавця) адресуються невизначеному колу осіб, що є пропозиція вступити в публічний договір.
Згідно ст.426 Цивільного кодексу, публічним договором визнається договір, укладений комерційної організацією і встановлює її обов'язки з продажу товарів, виконання робіт або надання послуг, що така організація за характером своєї діяльності повинна здійснювати стосовно кожного, хто до неї звернеться (наприклад, роздрібна торгівля).
При необгрунтованому ухиленні комерційної організації від укладення публічного договору інша сторона має право звернутися до суду з вимогою про спонукання укласти договір і про стягнення заподіяних внаслідок цього збитків (п. 4 ст. 445 ЦК).
До того ж необхідно знати, що тягар доказування відсутності можливості передати споживачеві товар (виконати відповідну роботу, надати послугу) лежить на комерційній організації (п.55 постанови Пленуму Верховного Суду РФ і Пленуму Вищого Арбітражного Суду РФ від 1 липня 1996 р. N 6 8 "Про деякі питання, пов'язані із застосуванням частини першої ДК РФ"). Також позивач (ваша мати) не несе ніяких судових витрат.

 

Додаткові матеріали:

  • Продавець вводить покупця в оману щодо вартості товару: що робити?
  • У магазині не видали гарантійний талон на холодильник, а сервісний центр ві ...
  • Чи можна повернути несправний товар у магазин не чекаючи проведення експерт ...
  • Чи можуть інваліди по слуху вимагати відшкодування моральної шкоди за образ ...
  • Право адміністрації кафе відмовити громадянам в обслуговуванні

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ