У магазині не видали гарантійний талон на холодильник, а сервісний центр відмовляє в обслуговуванні: що робити?
Я купила в магазині холодильник для своєї мами, ветерана війни. Коли оплатила покупку то отримала чек, гарантійний талон мені оформити відмовилися, сказали, щоб прийшла через два тижні і тоді вони всі видадуть. Холодильник після включення сильно шумить, мама жити з ним не може. У службі сервісу повідомили, що прийдуть тільки якщо правильно оформлений гарантійний талон. Завтра я збираюся піти і просити оформити мені гарантію, хоча не пройшли два тижні про які говорили в магазині. Чи правочинні такі умови магазину? Якщо ні, то як мені отримати гарантію?
Спасибі.
Ольга
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ольга. Те, що продавець не видав вам фірмовий гарантійний талон є порушенням. Ви можете написати претензію на адресу магазину з вимогою надати вам гарантійний талон на холодильник. Однак згідно ЗоЗПП, відсутність фірмового гарантійного талона не є підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні, яке може бути вироблено і за чеком.
Додаткові матеріали:
Як добитися повернення грошей за телевізор, а не його ремонту?Що робити якщо продавець відмовляє в гарантійному ремонті?Гарантійний ремонт складної побутової техніки, звернення в сервісний центрЧи потрібен касовий чек для гарантійного ремонту в сервісному центрі?Вимога про заміну технічно складного товару через рік після придбання