У магазині не видали гарантійний талон на холодильник, а сервісний центр відмовляє в обслуговуванні: що робити?

Я купила в магазині холодильник для своєї мами, ветерана війни. Коли оплатила покупку то отримала чек, гарантійний талон мені оформити відмовилися, сказали, щоб прийшла через два тижні і тоді вони всі видадуть. Холодильник після включення сильно шумить, мама жити з ним не може. У службі сервісу повідомили, що прийдуть тільки якщо правильно оформлений гарантійний талон. Завтра я збираюся піти і просити оформити мені гарантію, хоча не пройшли два тижні про які говорили в магазині. Чи правочинні такі умови магазину? Якщо ні, то як мені отримати гарантію?
Спасибі.

Ольга

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Ольга. Те, що продавець не видав вам фірмовий гарантійний талон є порушенням. Ви можете написати претензію на адресу магазину з вимогою надати вам гарантійний талон на холодильник. Однак згідно ЗоЗПП, відсутність фірмового гарантійного талона не є підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні, яке може бути вироблено і за чеком.

 

Додаткові матеріали:

  • Як добитися повернення грошей за телевізор, а не його ремонту?
  • Що робити якщо продавець відмовляє в гарантійному ремонті?
  • Гарантійний ремонт складної побутової техніки, звернення в сервісний центр
  • Чи потрібен касовий чек для гарантійного ремонту в сервісному центрі?
  • Вимога про заміну технічно складного товару через рік після придбання

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ