Чи повинен покупець оплачувати доставку неякісного товару?
Здравствуйте, я купив 4 рації Кенвуд в компанії на гроші компанії. Купівля разом з доставкою обійшлися в 9120 руб. рації виявилися контрафактними: немає сертифікатів і на офіційному сайті Кенвуд такої моделі (Кенвуд 3107) взагалі немає. Гаразд би якщо рації працювали, але вони виявилися до того ж бракованими (не працюють належним чином-дуже поганий зв'язок на відстані навіть 100 м.по прямий). Я хочу їх обміняти на інший товар в цій же компанії, але вони заявили, що я повинен їм ще за доставку з обміну заплатити 500р. Вважаю це несправедливо, якщо спочатку ними був доставлений бракований і контрафактний товар. Прошу вас допомогти мені розібратися Вданной ситуації.
Євген
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Євген. Транспортні витрати продавця по поверненню неякісного товару ви не повинні відшкодовувати. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як обміняти пральну машину, придбану за акції?Чи можна повернути бампер продавцеві, якщо він припустився помилки і продав ...Доставка не того товару: як повернути кошти?Обмін некомплектного товару або повернення сплачених грошейЗахист прав споживача при поверненні неякісного товару