Доставка не того товару: як повернути кошти?

знайшла на сайті газову плиту Candy TRIO 501 X, при замовленні оператор фірми Оксана сказала, що Candy TRIO 501 X вже застаріла і у них в продажу зараз є Candy TRIO 503 X.
Домовилися на доставку на неділю 10.04.11 коли всі мої рідні були вдома. Але 10.04.11 доставити не змогли, попросили перенести доставку на 11.04.11 я попросила привезти плиту після 12год., Тому з ранку мені потрібно було йти в поліклініку продовжувати лікарняний лист, тому у мене вже три тижні були дуже сильні болі в руці через шийного радикуліту. В результаті цих сильних болів я підписала доставку і тільки після того як постачальники пішли я зрозуміла, що вони привезли мені не газову, а електричну плиту. Я тут же подзвонила на фірму вони сказали, що будуть розбиратися. Оператор Оксана визнала, що це вона переплутала, але газових плит Candy TRIO 501 X у них немає. У відділі якості сказали, що менеджер Марина буде думати як вирішити проблему. В результаті Зв'язок з Мариною нам не вдається, а час йде. Що потрібно зробити, щоб повернути нам гроші, а їм плиту, яка займає нашу і без того занадто маленьку кухню, та й стару плиту ми вже викинули. Силового кабелю в нашому будинку немає, тому підключити електричну плиту немає можливості.

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти сплачені за товар або обміняти його і вкажіть, що за затримку виконання вимог ви бажаєте отримати неустойку в розмірі 1% за кожен день затримки. Вимоги повинні бути виконані протягом 10 -30 днів (в залежності від вимоги). Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Як добитися від виробника меблів замовленого кольору та комплектації?
  • Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?
  • Чи повинен покупець оплачувати доставку неякісного товару?
  • Доставка не того товару: як повернути кошти?
  • Обмін товару неналежної якості при пошкодженій упаковці

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ