Обмін некомплектного товару або повернення сплачених грошей
29.06.11 в Л оплатив товар (павільйон з антимоскитні сіткою) і його доставку. Мені повідомили, що товар буде доставлений в протягом дня 30.06.11. Покупку доставили 30.06.11 приблизно о 20 годині. Водій поставив упаковку біля хвіртки, дружина розписалася в двох папірцях, одну з них водій прикривав інший, і він поїхав. Я повернувся додому о 21 годині (проводжав гостя на вокзал). Ми розкрили упаковку і виявили, що антимоскітна сітка відсутня. Не було також ні пакувального листа з переліком вмісту, ні схеми складання виробу. Тому не можу сказати. чи є ще якісь недостачі. На бланку замовлення на доставку я виявив дрібну напис: "Товари на замовлення обміну та поверненню не підлягають". На бланку заявки на доставку написано, що "експедитори зобов'язані розпакувати вантаж у Вашій присутності. Просимо зберігати упаковку товару протягом 30 днів. Претензії щодо якості (зовнішньому вигляду) приймаються тільки при наявності упаковки".
Прошу Вашого ради - як домогтися заміни доставленого товару на комплектний екземпляр або повернення витрачених грошей?
З повагою, Д. Лущенко
Відповідь юриста:
Привіт, Д. Лущенко. Швидше за все ваша дружина розписалася у відсутності претензій до зовнішнього вигляду товару, що ускладнює завдання доведення некомплектності. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою обміняти товар на комплектний або повернути ваші кошти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Доставка товару неналежної якості та його проблема його заміниОбмін товару неналежної якості при пошкодженій упаковціСпілкування з продавцем на претензійної досудовій стадіїПраво покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіЗахист прав споживача при поверненні неякісного товару