Продавець продав електробритву без важливої деталі: що робити?

Придбала в Ельдорадо в подарунок чоловікові сіткову електробритву Panasonic ES6003 (1899 руб) - з вітрини (останній прим.) У магазині включали, висували триммер, всі дзижчить, начебто працює. Удома при першій же спробі чоловіка поголитися з'ясувалося, що під сіткою відсутня ріжучий блок - головна і найдорожча деталь бритви - мабуть, його вкрали, коли бритва була довго на вітрині у вільному доступі. У магазині міняти бритву або повертати гроші відмовляються, тому це косметичний прилад і начебто обміну не підлягає, хоча користуватися ним невозможно.Нови.

Ольга

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Ольга. На жаль, якщо зазначена вами сітка може бути знята самостійно, то ви не зможете довести, що придбали бритву без сітки: продавець буде наполягати, що сітку зняли ви самі. Якщо ж зняти деталь не можна, то вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти або обміняти товар. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Як домогтися поставки повного комплекту деталей для пластикового вікна?
  • Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?
  • Що робити якщо продавець відмовляється повертати кошти за неякісний товар?
  • Продавець відмовляється міняти товар чи повертати гроші: що робити?
  • Що робити якщо при доставці була розбита варильна поверхня?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ