Як повернути сплачені на рахунок мобільного телефону грошові кошти?
мною була придбана цим карта мтс, для активації даного номера було необхідно поповнити рахунок на 1200 рублів, рівного щомісячної абонентської плате.счет був поповнений, нам сказали що карта буде активована протягом 3 робочих днів, але в цей час ми виїхали на відпочинок, повернулися через 20 днів, але номер не працював, після постійних дзвінків до дилера нам сказали, що ця карта взагалі не повинна була поступати в продаж, що це вина мтс, що вони продублювали карту.так як ми купували сім карту через сайт tvoitarif.ru і нам навіть не оформили на наші пасполртние дані, сказавши що це не обов'язково, гроші за симку нам повернули, а що стосується 1200 рублів переведених на рахунок мтс, то в мтс нам сказали, що термін повернення грошей 2 тижні, після закінчення цього терміну гроші не повертаються, але нам не було надано ніяких послуг і це начебто похибка компанії виставляти на продаж не існуючі номера.можно Чи нам повернути наші 1200 карбованців?
Барсегян инна
Відповідь юриста:
Привіт, Інна. Вам необхідно написати на адресу оператора претензію з вимогою обміняти картку на нову і вкажіть, що за затримку виконання вимог ви можете стягнути неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день затримки. Також вимагайте або повернення зазначених грошей, внесених на рахунок, або зарахування їх на рахунок нової карти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо мобільний телефон вже був на гарантійному ремонті 3 рази?Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?Як повернути гроші за телевізор, який упустили при доставці з ремонту?Які права має покупець при покупці неякісного товару?Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?