Чи правомірна відмова продавця повернути гроші за товар через 10 днів?
Здрастуйте!
Мене звати Олександра, я живу в абінська районі, Краснодарського краю.
17 листопада 2010 в місті Краснодарі я купила мобільний телефон марки Phillips Xenium K700 в салоні зв'язку МТС, коли в цей же день приїхала додому і почала ознайомлюватися з функціями телефону мною була виявлена суттєва на мій погляд несправність. Цей телефон не бачить ніяких файлів на карті пам'яті. На наступний день я не змогла поїхати в цей павільйон, так як працюю мед. сестрою в лікарні по добі. Поїхала в Краснодар 19 листопада, з метою обміняти на справний, звернулася до продавця цього павільна і разом з нею ми перевірили телефон, і вона переконалася що все так і є. Коли ми підійшли до менеджера, він почав говорити що в телефоні все працює, це або файли на карті пам'яті не того формату, або карта пам'яті з вірусом. Загалом в обміні телефону на справний мені було відмовлено. Запропонували взяти телефон на тест-якості і це буде триває 21 робочий день, але після такого (а ще чекати довелося більше двох годин) я вже не не хотіла з цією фірмою мати ні яких справ, на що мені сказали що на повернення грошей мені доведеться чекати ще 10 робочих дней.І поки тішіна.Подскажіте хто правий в цій ситуації і що мені робити?
З повагою, Олександра
Відповідь юриста:
Привіт Олександра. У даній ситуації продавець надходить відповідно до ЗоЗПП: для проведення експертизи в разі вимоги покупця про повернення коштів - 10 днів, у разі вимоги про обмін - до 30 днів. І аргументи про невідповідність формату файлів також правомірні, для цього необхідно ознайомитися з інструкцією до мобільного телефону.
Додаткові матеріали:
Чи можна повернути неякісний телефон і зажадати повернути гроші?Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?Чому продавець не змінює телефон, а вимагає проведення експертизи?Чи правомірні дії продавця мобільного телефону при проведенні 4 ремонтів?Термін діагностики товару при пред'явленні вимоги про усунення недоліків т ...