Доставка великогабаритного товару в сервісний центр і назад
10611 здав в гарантійний ремонт телевізор. 220711 телевізор ще не був готовий. Я виявив бажання його забрати з СЦ, але отримав відповідь, що апперат розібраний і отримаю його я тільки коли прийде запчастина та його відремонтують. Я попросив письмову відмову від видачі, його то ж не отримав. (Відповідь - ми ніяких документів не видаємо). Після чого я викликав наряд міліції. У присутності наряду в СЦ мені заявили, що телевізор в Москві і видати його не можуть фізічіскі. На питання показати документи за якими його відправили до Москви отримав відповідь - це внутрішні документи та їх показувати мені не збираються. Наряд міліції розвів руками і порадив написати заяву у відділ про незаконне утримання майна, що й було зроблено.
250711 подзвонили з СЦ і сказали, що телевізор готовий і я можу його забрати.
Є кілька питань
1. телевізор великогабаритний (96 діагональ), його я сам повинен забрати СЦ повинен його привезти за вказаною адресою?
2. оповістити про закінчення ремонту - чи достатньо простого дзвінка?
3. як я можу покарати СЦ за його дії?
А то в п'ятницю мені Казале, що СЦ у нас на особливому положенні і можуть робити що захочуть не особливо турбуючись про наслідки.
Відповідь юриста:
Здравствуйте. Термін гарантійного ремонту, згідно ЗоЗПП, не може перевищувати 45 днів. Таким чином ви вправі стягнути неустойку за прострочення виконання вимог покупця. Направте претензію з вимогою про компенсацію. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Відповідно до ч.7 ст.18 ЗоЗПП, доставку товару для ремонту і назад здійснює продавець, або відшкодовує витрати покупця.
Додаткові матеріали:
Усунення несправностей автомобіля, викликаних його ремонтомУсунення несправностей автомобіля, викликаних його ремонтомПраво покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіЗахист прав споживача при поверненні неякісного товаруПрострочення виконання ремонтних робіт в сервісному центрі