Як змусити фірму справити гарантійний ремонт ролет?

Питання про гарантійному ремонті рулонних воріт
Здрастуйте!
Якщо можна, підкажіть, будь ласка, що робити в наступному випадку.
Місяць тому я встановив рулонні гаражні ворота на гараж в Московській області. Воро-та з електричним приводом і управлінням від пульта. Механізм дії полягає в тому, що вгорі вони збираються в металевий короб, внизу фіксуються враспор з по-лом. При цьому вгорі ворота повинні автоматично стопоритися, коли полотно досягне верхнього краю, внизу відповідно автоматично також стопоритися при торканні підлоги. Тиждень тому при відкритті воріт полотно автоматично не зафіксувалося і повністю втягнулася в короб, при цьому зірвавши короб з одного боку. Мені довелося зняти короб з другої сторони, щоб заправити полотно воріт в направляючі рейки і закрити за допомогою на-щью ручного механізму. Сама електрика при цьому була справна. Я спробував трохи підняти і знову опустити ворота. При цьому внизу автоматично вони не відключилися, і я їх відключив за допомогою кнопки на пульті.
Я викликав монтажну бригаду. Вона довго не приїжджала, але зараз це поки до справи не відно-сітся. Загалом, приїхала вона через тиждень після поломки. Коли я спробував відкрити під-рота, то випадково запустив їх на закриття. І так як стопорний механізм не працював, то за рахунок тиску вниз зламалися механізми кріплення воріт до валу, на який вони намати-вають (ригеля). Це сталося в присутності монтажників, які відразу заявили, що це я сам винен. Але ж це могло статися і в їх відсутність! Адже причина в неработаю-щем стопорному механізмі. Потім вони також стали придумувати й інші причини, намагаючись пояснити чому зірвало короб при відкритті. Мовляв, на воротах полій і через це по-лотно стало товщі. Але ж у будь-якому випадку ворота не повинні були повністю затягуватися в короб! І крім того полій утворилася за той тиждень поки ворота не експлуатувалися. Все-таки зима на вулиці, та й гараж у мене не опалювальний. Коротше вони відмовилися лагодити і поїхали на базу доповісти начальству ситуацію.
Зараз я насилу телефоную їх менеджером, який сам «рішення не приймає», але говорить, що його керівництво вважає, що це не гарантійний ремонт.
У гарантійному талоні на ворота написано, що гарантійний термін 1 рік і що рішення про га-рантійном ремонті приймає саме виробництво. Тобто виходить, що вони самі вирішують, що підпадає під гарантійний ремонт, а що ні. Так можна відмовитися від будь-якого ремонту! А тут явно була проблема в непрацюючих стопорних механізмах.
Що можна зробити в такій ситуації?
Вибачте, що так довго вийшло.
Заздалегідь дякую.
З повагою,
Дмитро.

Відповідь юриста:

Привіт, Дмитро. Напишіть керівництву фірми претензію з вимогами про твір гарантійного ремонту. Її можна надіслати рекомендованим листом поштою. Можливо вам буде потрібно провести незалежну експертизу, вартість якої ви також вправі вимагати від компанії. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на фірму до суду. Після чого рішення суду зобов'яже компанію виконати обов'язок по доставці і збору кухні або поверне вам гроші. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.

 

Додаткові матеріали:

  • Фірма не виконала свої зобов'язання з доставки і збору меблів, що робити в ...
  • Як поступити якщо підрядник не виконав роботу в строк і не бажає її виконув ...
  • Як домогтися гарантійного ремонту, якщо в ньому відмовлено з причини механі ...
  • Як домогтися від продавця повернення грошей за мобільний телефон, який побу ...
  • Що робити, якщо замовлена меблі не підходить за розміром?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ