Як домогтися гарантійного ремонту, якщо в ньому відмовлено з причини механічної дії на пристрій?
Придбав в кінці минулого року у ТОВ «АйТі Трівіал» електронний пристрій для читання книг Pocketbook 301 plus. Через 3 місяці пристрій вийшов з ладу - виникла тріщина на екрані. Звернувшись за телефоном (+7 (495) 220-31-94) в сервісний центр, отримав відмову в гарантійному обслуговуванні, мотивований тим, що пристрій піддалося механічному впливу. Однак я абсолютно точно можу сказати, що ніяким механічним впливам прилад не піддавався. Тріщина знаходиться з внутрішньої сторони екрану. Точно така ж ситуація у мого колеги, з яким ми одночасно придбали Pocketbook. Випадок масовий, в інтернеті багато скарг з цієї ж моделі. Чи можу я провести незалежну експертизу і добитися повернення грошей? Гарантійний термін закінчується 30 листопада 2010
Русаков Дмитро
Відповідь юриста:
Привіт, Дмитро. Ви дійсно можете звернутися за послугами в компанію, що проводить незалежні експертизи, оплатити їхні послуги. Після направити претензію (в письмовій формі) з вимогами (виконати гарантійний ремонт, відшкодувати вартість незалежної експертизи). Ви її можете надіслати рекомендованим листом поштою. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на організацію в суд. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.
Додаткові матеріали:
Що робити, якщо в магазині відмовилися обміняти фотоапарат неналежної якост ...Як повернути гроші за неякісний топ, полинялий після першого прання?Що робити, якщо виконавець не виготовив меблі в терміни, зазначені в догово ...Як добитися від ремонтної організації виконання гарантійних зобов'язань?Чи обов'язково проведення експертизи при поверненні товару?