Як домогтися безкоштовного ремонту від фірми, яка за три дні до поломки вже здійснила ремонт та з ладу вийшла та ж деталь?

Мені провели ремонт бензокосілкі у фірмі, замінили стартер (ручка і мотузочок на валику, які приводять в дію двигун). За послуги я заплатила 1660 руб. Вдома почала косити траву, косарка заглохла, мабуть скінчився бензин. Пішла перевірити скошену траву і виявила валяється ручку від стартера з залишилася короткою мотузкою близько 5 см. Було враження, що вона перегоріла. Повезла знову в ремонт в ту ж фірму, сподіваючись на гарантійне обслуговування. Вони постаавілі новий черговий стартер і запросили ще 1660 руб.Со часу першого ремонту не минуло й трьох днів. А косила я в цілому не більше півгодини, якими можуть бути мої дії?


Людмила

Відповідь юриста:

Привіт, Людмила. На будь-який товар, будь це газонокосарка, або складові до неї, виробник повинен встановлювати гарантійний термін. Якщо після ремонту вам не надали таку гарантію, ви можете написати претензію до фірми. Якщо претензія задоволена не буде - домогтися повторного безкоштовного ремонту, або повернення грошей можна в судовому порядку. Співробітники нашого центру допоможуть вам на будь-якій стадії захисту прав.

 

Додаткові матеріали:

  • Як повернути несправний телефон в магазин, якщо продавець наполягає на нега ...
  • Як домогтися від продавця повернення грошей за мобільний телефон, який побу ...
  • Як повернути гроші за телевізор, який упустили при доставці з ремонту?
  • Який максимальний термін гарантійного ремонту телевізора?
  • Чи правомірні дії продавця мобільного телефону при проведенні 4 ремонтів?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ