Чи можна вимагати від продавця відшкодування коштів витрачених на ремонт неякісного товару?
Привіт, навесні цього року я купила дитячу коляску через інтрнет. Через тиждень вона зламалася, а оскільки обіцяна гарантія була півроку, я написала заяву про ремонт або поверненні в магазин. Мені відмовили, мотивуючи це тим, що коляска електронних частин не має і гарантійному ремонту не підлягає. Я зробила ремонт в службі у нас в місті. Після того як я зв'язалася з директором цього магазину, мені запропонували відшкодувати вартість ремонту, але товаром з їх магазину, я погодилася, але мені вислали рахунок на оплати доставки е.!
того товару, сума коотроий перевищувала вартість сама товару. Можу чи я звернутися до суду проханням про відшкодування витрат на ремонт коляски і оренди іншого коляски в той період, поки коляска перебувала в ремонті?
Ірина
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ирина. Так, відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" Ви маєте повне право вимагати від продавця відшкодування коштів витрачених на ремонт неякісного товару та оренди іншого коляски в той період, поки коляска перебувала в ремонті. Для початку відправте відповідну вимогу в претензії на ім'я директора магазину, якщо відшкодовувати витрати добровільно магазин відмовиться - звертайтеся до суду. Наші юристи допоможуть вам скласти претензію, позовну заяву та інші процесуальні документи.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо замість експертизи телефон відправили в ремонт без згоди і п ...Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...Як домогтися від продавця повернення грошей за мобільний телефон, який побу ...Чи можна вимагати повернення грошей за піч, якщо остання не буде відремонто ...Проведення незалежної експертизи якості товару за рахунок покупця