На які компенсації може розраховувати клієнт туристичної фірми при помилці співробітника компанії?
Добрий день! Підкажіть будь ласка, що робити в даній ситуації: Мій батько підписав договір з туристичній фірмі, на осованіе якого, 01.02.2011 моя сім'я повинна була відправиться у відпустку. Туристичні путівки і квитки вони повинні були отримати 31.01.2011 ввечері. Як виявилося, 31-го числа, путівок і квитків немає, з тієї причини, що менеджер турфірми "Тріумф" переплутала дати і замовила квитки і готель на 10.02.2011 по 20.02.2011 хоча в договорі прописані дати з 01.02.2011 по 11.02 .2011. Вчора, менеджер свою вину визнала, написала пояснювальну на офіційному бланку, підписала і поставила всі друку. ще 31.011.2011 вона склала новий договір згідно з яким вона повинна надати тур з 02.02.2011 по 12.02.2011. і до нього склала гарантійний лист, що в разі не виконання умов даного договору, буде виплочена 100% вартість тур-пакету + конпінсаціі. Підкажіть, чи все вірно складено, яку конпінсацію можна отримати за дану помилку, і як притягнути до відповідальності?
Ірина
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ирина. Якщо туроператор не виконає зобов'язання, то повинен буде виплатити вам повну вартість туру і згідно статті 28 ЗоЗПП, ви можете вимагати зменшення ціни туру, а також повного відшкодування збитків, заподіяних вам у зв'язку з порушенням термінів виконання роботи. До того ж, у деяких випадках, ви можете стягнути моральну шкоду.
У разі відмови добровільно виплатити компенсації ви вправі звернутися до суду для вирішення даної проблеми.
Додаткові матеріали:
Як скласти претензію до туристичного оператору про повернення грошей за пут ...Чи може продавець підвищувати ціну на автомобіль після укладення договору п ...Чи може вагітна співробітниця використовувати відпустку перед декретними ав ...Неустойка за прострочення усунення недоліків в роботі виготівникаНеустойка за прострочення усунення недоліків в роботі виготівника