Як домогтися від продавця виплати за неякісну куртку?

У мережевому магазині одягу була придбана зимова куртка. Протягом першого тижня шкарпетки почали розповзатися шви в декількох місцях, внутрішню кишеню почав рватися. На прохання повернути гроші, відповіли відмовою. Запропонували зробити експертизу. Книгу скарг не дали, сертифіката якості на товар не надали. Скажіть будь ласка, якщо я самостійно здам товар на експертизу, тому не довіряю більше даному магазину, і, в разі визнання товару товаром неналежної якості, чи можу я розраховувати з боку продавця на повернення грошових коштів, витрачених на покупку зазначеного товару, а так само коштів, витрачених на експертизу? Заранее спасибо!

Сергій

Відповідь юриста:

Привіт, Сергій. Звичайно, після проведення незалежної експертизи ви зможете зажадати компенсації її вартості у продавця, а також вартості самої речі. Наші фахівці допоможуть вам з складанням необхідних процесуальних документів та представлять ваші інтереси в суді, якщо після пред'явлення претензії продавець відмовиться компенсувати витрати.

 

Додаткові матеріали:

  • Продавець відправивши товар на експертизу відремонтував його без дозволу по ...
  • Що робити, якщо продавець приймає товар на обмін і вказав термін обміну 45 ...
  • Чи можна вимагати заміни товару на час проведення експертизи?
  • Як повернути продавцеві неякісну взуття і отримати гроші назад?
  • Проведення незалежної експертизи якості товару за рахунок покупця

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ