Відшкодування моральної шкоди продавцем, внаслідок відмови в обслуговуванні покупця
Я є співробітником юридичної особи. Мені було видано під звіт грошові кошти для придбання товару. Далі Компанія-продавець виписала мені рахунок на товар, як фізичній особі. Перед оплатою рахунку менеджер, який виписував мені рахунок, підтвердив про наявність товару на складі і про те, що рахунок можна оплачувати і приїжджати за товаром. Я оплатив рахунок, на вимогу менеджера передав йому оригінал квитанції про оплату і попередив про те, що через 2-3 години приїду за товаром. Транспорт, на якому я повинен був забрати товар, був замовлений в транспортній компанії. Коли транспорт приїхав на склад Продавця, що знаходиться на Ярославському проїзді, я дав знати про це менеджеру компанії-продавця. На що менеджер мені відповів, що відвантажувати товар мені відмовляються за розпорядженням Генерального директора компанії-продавця. Я зв'язався з генеральним директором цієї компанії і зажадав пояснень ситуації, що склалася, на що він мені відповів, що він не буде мені відвантажувати товар тому що він просто не захотів цього, працювати зі мною, не дивлячись на те, що рахунок вже був оплачений і поданий на завантаження замовлений мною транспорт. На претензійний лист, який я відправив на електронну пошту організації мені було знову ж відповім по телефону, що товар відвантажуватися не буде. Мною було написано лист про повернення коштів та відправлено на електронну пошту компанії і поштою Росії (оригінал). У поверненні грошей мені було відмовлено в усній формі по телефону. Таким чином, крім грошових коштів сплачених за рахунком за товар, мною були понесені витрати на транспорт, я був змушений оплатити транспортної компанії мінімальну ставку за подачу автомобіля в розмірі 5000 рублів. Проконсультуйте будь ласка, якими повинні бути мої дії далі. хотілося б повернути грошові кошти, витрати на транспорт, неустойку за прострочення поставки товару? У праві я вимагати відшкодування морального збитку?
Відповідь юриста:
Здравствуйте, якщо претензійну розгляд не при несло бажаного ефекту, то домогтися відшкодування витрат та повернення суми основного боргу ви зможете тільки в судовому порядку. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді. До того ж за наявності підстав ви вправі вимагати відшкодування морального збитку.
Додаткові матеріали:
Обмін некомплектного товару або повернення сплачених грошейПраво покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіПовернення коштів за несправний мобільний телефонПовернення коштів за товар та відшкодування витратЗахист прав споживача при поверненні неякісного товару