Як повернути товар неналежної якості у магазина і не платити за обмін?
31 січня я купив в Плеер.ру об'єктив вартістю понад 8 тисяч руб.Проверіть його міг тільки внешне.Мне щось не сподобалися пелюстки діафрагми.Указав на це продавцю, він відповів, що нічого страшного, це відсвічують лампи освещенія.Поверів йому, я оплатив покупку.Уже будинку, поставивши об'єктив на камеру, я виявив, що він не працює, а кнопка спуску заблокірована.Тут ж я подзвонив в магазин, на що мені відповіли-привозите і за 4% від вартості його обменяют.Пріехав сьогодні, мені сказали що потрібна експертиза втечении 20 днів, і я залишив об'ектів.Что робити? Адже однозначно все звалять на мене.
Павло Олексійович
Відповідь юриста:
Привіт, Павло Олексійович. Згідно ЗоЗПП: споживач, якому проданий товар неналежної якості, якщо воно не було обумовлено продавцем, вправі за своїм вибором вимагати:
- Безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою;
- Пропорційного зменшення ціни;
- Заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу);
- Заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
- Розірвання договору купівлі - продажу.
Вимоги продавця про 4% для обміну незаконні. Якщо продавець, провівши експертизу, прийде до висновку, що несправність заподіяна вами, то Ви можете провести незалежну експертизу і з її результатами направити продавцеві претензію, в якій викладіть вимоги про повернення коштів або обміні товару. Якщо вам відмовлять - пишіть заяву в суд. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Чи можна повернути гроші за телефон неналежної якості, придбаний через інте ...Як обміняти пральну машину, придбану за акції?Що робити якщо термін ремонту, передбачений ЗоЗПП, вже пройшов?Обман продавцем покупця, шляхом проведення ремонту товаруОбман продавцем покупця, шляхом проведення ремонту товару