Чи можна вимагати від ремонтного центру повторного безкоштовного ремонту?
Здрастуйте!
Допоможіть, будь ласка, скласти претензію.
У мене сталася поломка в комп'ютері: комп'ютер завантажувався, але на екрані нічого не відображалося. Я викликала майстра. По телефону продіагностували, що проблема не в екрані, а в відеокарті. Приїхав майстер. Замінювати відеокарту не став, т до всі комплектуючі комп'ютера старі, (а він привіз одну дорогу потужну відеокарту, розраховуючи на те, що я граю в ігри. Став ремонтувати стару відеокарту, виявилося, зламався вентилятор на ній. Він нитками муліне (!) Приробив до карти інший вентилятор (з мого комп).
Переконавши мене в тому, що комп тепер як мінімум буде працювати півроку, і що в ідеалі потрібно все там міняти, він став перевіряти роботу відеокарти з іншим вентилятором (діагностував температуру і т.д .). Коли все запрацювало, почав чистити комп від сміття, і працювати над операційною системою.
У підсумку все вийшло в суму 13000 рублів (ремонт і настройка відео карти виявилася не більше 5000 решта - мені нав'язали). Усвідомлюю, що це моя помилка. І я б мовчала, якби на 37 день на екрані знову перестало все відображатися. Майстри викликала 9 лютого, 17 березня пропала картинка на екрані (комп'ютер як і раніше завантажується). -> отже проблему майстер не вирішив.
Зберігся чек і договір з описом наданих послуг.
Дзвонила в цю службу, повертати гроші не хочуть, тк гарантійний термін (30 днів) пройшов. Запропонували зробити ремонт зі знижкою 5% "як постійному клієнтові ". Але, якщо майстер їх приїде і виявить, що обладнання зламано і потрібна заміна, то це природно за мої гроші. А відеокарта перев'язана муліне - явно вимагає заміну.
Здоровий глузд на моєму боці, і закон по ідеї теж. Допоможіть розібратися в цій ситуації.
Я націлена отримати гроші назад, і не хочу більше користуватися послугами даної сервісної служби
Заранее спасибо!
Антоніна
Відповідь юриста:
Привіт Антоніна. Якби вам замінили небудь деталі, т о на них поширювався б гарантійний термін, вказаний виробником.
У разі, коли законом, іншим правовим актом, договором підряду або звичаями ділового обороту передбачений для результату роботи гарантійний термін, результат роботи повинен протягом усього гарантійного строку відповідати умовам договору про якість. Таким чином претензії за якістю робіт ви могли пред'явити протягом місяця.
Додаткові матеріали:
Як змусити продавця перевстановити неякісне програмне забезпечення?Чи повинен сервісний центр провести повторний ремонт відеокамери?Чи можливий гарантійний термін на ремонтні роботу з усунення несправностей ...Претензія про повернення грошових коштів за технічно складний товарВимога про повернення грошових коштів за надані ремонтні роботи неналежної ...