Чи повинен сервісний центр провести повторний ремонт відеокамери?

Здав відеокамеру в ремонт, так як при підключенні до комп'ютера, комп'ютер відеокамеру не виявляв (не працював DV вихід), після діагностики сказали, вийшла з ладу плата або мікросхема (вже не пам'ятаю), ремонт коштуватиме 6000 р., Я погодився. Після ремонту в сервісному центрі мені її перевірили, підключивши її до іншої відеокамері, а не до комп'ютера, сказали, що, немає ні якої різниці куди підключати, до комп'ютера або відеокамери, все працювало. На питання через що сталася поломка, мені відповіли, що через статичної напруги, підключати камеру потрібно при вимкненому комп'ютері, раніше чесно кажучи, я на це уваги не звертав, так як в інструкції з експлуатації відеокамери про це нічого не сказано. Вдома я вирішив перевірити камеру, виконавши всі рекомендації майстра, але комп'ютер камеру не виявляє, так само як і до ремонту. Взяв відеокамеру у товариша, підключили, все нормально (я вже думав, що може щось з моїм комп'ютером). Приніс камеру назад в сервісний центр, мені сказали, що знову згоріла плата і якщо будете ремонтувати, то платите ще раз. Питання у мене такий, Чи повинен мені сервісний центр відремонтувати відеокамеру по гарантії або повернути гроші, чи ні? У сервісі говорять, ми вам її перевірили, все працювало, а ви її самі зламали. Коли здавав камеру в ремонт, мене не попередили про те, що на цей ремонт, гарантія не діє (я б тоді їм її і не здавав). У квитанції до технічного листу написано, що «гарантійний період на вироблені платні ремонти встановлюються в три місяці і має на увазі гарантію тільки на усунення дефектів».

Відповідь юриста:

Привіт, в даному випадку, якщо вийшла з ладу сама плата, то ви вправі пред'явити претензію до її виробнику (продавцю). Якщо ж причина в неякісності робіт майстра, то претензія пред'являється в сервісний центр. Для відповіді на це питання потрібно провести незалежну експертизу. Проводьте її тільки в тому випадку, якщо впевнені, що поломка виникла не з вашої вини, так як вартість експертизи вам ніхто не відшкодує. Якщо ж вина продавця або майстра, то в претензії вимагайте не тільки безоплатного усунення недоліку в роботі (обміну плати), але і відшкодування витрат на проведену експертизу.

 

Додаткові матеріали:

  • Як домогтися від сервісного центру здійснення ремонту ноутбука?
  • Що робити якщо сервісний центр діагностував неіснуючу проблему?
  • Чи можливий гарантійний термін на ремонтні роботу з усунення несправностей ...
  • Претензія про повернення грошових коштів за технічно складний товар
  • Термін діагностики товару при пред'явленні вимоги про усунення недоліків т ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ