Вимоги про обмін або повернення коштів за партію покрівельного покриття

Я сплатив повністю за договором поставки в лютому місяці покрівельне покриття (металочерепицю), 8 травня була здійснена поставка до мене на об'єкт.
Коли була розкрита заводська упаковка, були виявлені дефекти на покритті листів, а саме: потертості, непрокраси покриття, іржа, на що є фото!!
Вся партія була повернена фірмі постачальнику (дилеру заводу виробника), після огляду виконроба, провідного мій об'єкт.
Завод виробник ТОВ "Металіст " після виїзду експертної комісії, зі слів фірми постачальника готовий поміняти тільки браковані аркуші, що мене в корені не влаштовує! (Всю партію перекдадивалі кілька разів: під час розвантаження, огляду комісії, і пропонують мені ще раз відібрати з усієї партії браковані аркуші, перебравши їх ще раз).
З огляду на те, що при кожній перебирання всієї парії товар пошкоджується (наносяться механічні пошкодження у вигляді подряпин, к-ть бракованого матеріалу збільшується).
Я наполягали на заміні ВСІЄЇ ПАРТІЇ, тому можливо і зміна відтінку в кольорі RAL, ЗІ МНОЮ ЗАВОД НЕ БАЖАЄ.
Допоможіть будь ласка правильно скласти прітензіонное лист.
З Повагою, Сергій Анатолійович.
т.: 8903565 4794

Відповідь юриста:

Привіт, ви не вказали: набували ви даний товар як фізична особа, або як юридична особа. В залежності від цього міняються посилання на законодавчі норми, що регулюють договір купівлі-продажу. У першому випадку, вам необхідно посилатися на ЗоЗПП, а в другому тільки на ГК РФ. Вам необхідно написати на адресу продавця претензію з вимогою повернути ваші кошти або обміняти всю партію. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити якщо новий кухонний стіл здувся після першого дня використання?
  • Як обміняти пральну машину, придбану за акції?
  • Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?
  • Що робити якщо продавець відмовляється повертати кошти за неякісний товар?
  • Продавець відмовляється міняти товар чи повертати гроші: що робити?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ