Повернення взуття в магазин
Не завжди в магазині можна адекватно оцінити якість взуття або те, що вона вам підходить за розміром чи іншим споживчим властивостям. У більшості випадків взуття можна повернути в магазин і за бажанням обміняти або зажадати повернення грошей. Закон «Про захист прав споживачів» регулює відносини продавців і покупців, у тому числі встановлює підстави для відмови в обміні або поверненні взуття.
Повернення взуття в магазин можливий як у випадку невідповідності товару вашим очікуванням, так і в разі виявлення виробничих дефектів чи порушення умов зберігання. Часто трапляється, на третій день відклеїлася підошва, або натуральна шкіра підозріло змінила колір або фактуру і т.п. Продавець навряд чи прийме таке взуття і здійснить повернення грошей. При цьому мотивація, швидше за все, буде звучати приблизно так: «ми ношений взуття не приймаємо».
Однак якщо на взуття встановлено гарантійний строк, то повернути її можна в будь-який час протягом цього терміну, якщо будуть виявлені виробничі дефекти. Зрозуміло, якщо продавець не доведе, що псування відбулося з вашої вини внаслідок порушення правил використання (або дій третіх осіб).
У цих цілях проводиться незалежна експертиза, результати якої відображаються у відповідному акті. Деякі продавці без зайвих розмов можуть прийняти у вас взуття назад, запевнивши, що повернуть гроші після експертизи. Після чого пред'являть акт, який свідчить про порушення вами правил експлуатації товару. Не варто погоджуватися на проведенні експертизи без вашої участі, а краще звернутися за допомогою до фахівця, який не допустить порушення ваших прав та забезпечить дотримання всіх законних вимог при здійсненні повернення взуття в магазин.
Наші юристи, що спеціалізуються на захисті прав споживачів, допоможуть скласти претензію, провести незалежну експертизу пошкоджень і повернути ваші гроші.
Додаткові матеріали:
Коротко, про важливе.Повернення одягу в магазинПовернення меблів в магазинПовернення побутової техніки в магазинПовернення ювелірних виробів в магазин