Що робити якщо при ремонті фотоапарата техніка була зіпсована?

Здравствуйте.
Приблизно в 2007 році придбав ф /апарат «Panasonic-FZ1».
Апарат цей я давно шукав, але ось знайшов через Молоток.Ру і в Пітері я його придбав.
Апарат був був БО, але в хорошому стані і був «перепрошитий» під більш просунуту і пізніше випускалася модель «Panasonic-FZ2». Це давало додатково ряд переваг при зйомці і сильно поліпшило споживчі властивості. Я на пенсії. Фото - моє хобі. Знімав їм успішно
Але на початку 2009 в апарата почав не завжди спрацьовувати важіль зуму.
У липні 2009 року здав його для заміни важеля зуму об'єктива в сервіс Panasonic, що на вул. Россалімо 17 метро «Фрунзенська».
Сказали, що для заміни погано працюючого важеля доведеться замовляти запчастину. З її доставкою ремонт може тривати до 2-х місяців.
Я погодився. При передачі апарату я попередив, що мій апарат «Panasonic-FZ1»
«Перепрошитий» до «Panasonic-FZ2».
Приблизно в кінці вересня 2009 мені подзвонили і сказали, що апарат готовий.
Я приїхав і при перевірці апарату звернув увагу, що у видошукачі відсутня низка опцій почав розбиратися Виявилося, що в процесі ремонту вони стерли програму «Panasonic-FZ2» і встановили «Panasonic-FZ1». хоча я їх про це не просив.
Установкою програми «Panasonic-FZ1» вони позбавили апарат ряду функцій. Які були до здачі в ремонт. Я попросив їх переустановити програму, яка була і залишив апарат. Кілька разів дзвонив. Кажуть готовий. Приїжджаю - все в тому ж стані. Один раз приїхавши-написав заяву на ім'я керівника. Заява віддав на прийманні під розпис. Відповіді не отримав.
Останній раз був 13 травня 2010 Вони (на піріемке) стали стверджувати, що я з такою прошивкою здав їм Це все мене дістало Я залишив їм апарат Не став його забирати. Приїхав додому і написав на ім'я Керівника сервісного центру Скаргу і обгрунтування Приклав до скарги копію прибуткового касового чека від фірми яка робила перепрошивання. Цей чеку лежав у документах апарату і там чітко написано., Що заплачено цій фірмі за установку програмного забезпечення FZ-22700 руб.
Я свою скаргу відправив цінним листом з повідомленням про вручення на ім'я Керівника СЦ 15. Липень 2010. Відповіді не отримав. Приблизно днів через 15 після відправки, надійшов дзвінок, приїжджайте, ваш апарат готовий.
Я запитав. Ви виправили прошивку, говорять з фотоапаратом нічого не робили
23 серпня 2010 знаходжу в поштовій скриньці повідомлення про поштовому відправленні на мою адресу. На майже 25 авг. отримав назад свій цінний лист, яким відправив скаргу і вимога про відновлення апарата.
Іншими словами вони цей лист не стали брати і воно зберігалося на пошті. Пошта його повернула у зв'язку із закінченням терміну зберігання. Так мені при отриманні ще й треба було заплатити 100 руб.
Конверт я поки не розпаковував. Але потреба в цьому є, тому за цей час, що лист подорожувало з липня до кінця серпня і вилежується на тій пошті, мій комп'ютер заглючить і мені довелося форматувати диск і знову ставити систему.
Відповідно копії, листи, які зберігалися там пропали зараз воно в єдиному прим. текст можна відсканувати. Але я лист поки не розкриваю.
При одному з відвідувань я побачив, що вони обклеїли корпус апарату наклейками, при зриві яких пропадає їх 3-хмесячная гарантія.
Я їм сказав. Щоб наклейки зняли, оскільки ми не домовлялися про їх встановлення і мене не попереджали що їх будуть ставити. Вони псують зовнішній вигляд. І при знятті я можу подряпати корпус. Крім цього я дивився в магазинах апарати Panasonic і там я
ні на одному апараті не бачив ніяких наклейок. А вони мені їх наліпили з усіх боків.
Приблизно штук 6 Це мовляв. Щоб я всередину не поліз. Дивитися на їх ремонт
Залишається тільки руками розвести

Михайло

Відповідь юриста:

Привіт, Михайло. Вам необхідно направити в майстерню претензію про усунення недоліків ремонту і повідомити про намір звернутися до суду у разі невиконання вимог, згідно з чинним законодавством. Якщо ви отримаєте відмову, то направляйте до суду позовну заяву про неналежну якість роботи, виконаної за договором підряду. Наші фахівці допоможуть вам в цьому.

 

Додаткові матеріали:

  • Як змусити сервіс відремонтувати пошкоджений ноутбук безкоштовно?
  • Як довго може тривати гарантійний ремонт комунікатора?
  • Як домогтися від сервісного центру виконання роботи по зазначеної вартості, ...
  • Чи правомірні дії продавця мобільного телефону при проведенні 4 ремонтів?
  • Продавець відмовляється повернути грошові кошти за несправний телефон: що р ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ