Як правильно звільнити співробітників при ліквідації підприємства?
Я працюю інспектором ОК і у мене виникли деякі питання. Наше підприємство оголосило про ліквідацію, все прововие норми у зв'язку з цим були дотримані. Але сечас постало питання про те щоб перевести працівників нашої організації в іншу нашого холденга. 1. Чи можемо ми недожедаясь ліквідації підприємства перівесті працівників? 2. Чи повинні ми при цьому платити вихідний посібник і компенсацію за невикористану відпустку? 3. Якими статтями керуватися? Зарание спасибі!
Роман
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Роман. 1. Для працівників процедура ліквідації починається з того, що їм вручається повідомлення про звільнення. Попередити співробітників про майбутнє звільнення керівництво зобов'язане під розписку і не менш ніж за два місяці (ч. 2 ст. 180 ТК РФ). Це відноситься як до основних працівникам, так і до тих співробітників, які працюють в організації за сумісництвом. 2. Переклад і ліквідація - це два різні поняття. Перекласти примусово працівників ви не можете. Для розгорнутої консультації запишіться на прийом до нашого юристу з трудових питань.
Додаткові матеріали:
правомірність звільнення в порядку переведення з однієї організації в іншу.Як правильно оформити звільнення працівників перед ліквідацією підприємства ...Хто має право першочергового залишення на роботі при скороченні?Права працівників при ліквідації юридичної особиЯк забрати трудову книжку, якщо підприємство було ліквідовано?