Що робити при придбанні телевізора неналежної якості?

8 січня я, через магазин інтернет ООО "Інтернет Гіпермаркет ", придбала телевізор, який включила, за рекомендацією постачальника, через дві години.
Після включення з'ясувалося, що телевізор з дефектом. 19 числа зв'язалася з магазином і заявила про дефект, на що магазин відповів, що заберуть товар 11 числа. Телевізор дійсно забрали в зазначений день. А зараз, коли я звернулася з питанням коли я можу приїхати за грошима, мені відповіли, що товар відправили в сервісний центр відповідь отримаю тільки через 20-ть днів.
Питання: Як мені діяти далі?

Грабова Ірина

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Ирина. Вам необхідно було відразу направити претензію на адресу продавця про повернення грошей, обмін або ремонті телевізора, згідно ЗоЗПП. А у вашому випадку продавець вибрав найбільш підходящий варіант сам - відправив товар до сервісного центру. Залишається тільки чекати відповіді продавця, який після закінчення цього строку або відремонтує телевізор, або запропонує вам інший. Після цього зверніться за консультацією до наших юристів ще раз.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути телевізор якщо продавець не надав техпаспорта і гарантії ...
  • Скільки може тривати ремонт телефону, що знаходиться на гарантії?
  • Як добитися повернення грошей за телевізор, а не його ремонту?
  • Що робити якщо продавець замість проведення експертизи відремонтував телефо ...
  • Хто повинен доставляти телевізор для проведення експертизи при його поверне ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ