Як пред'явити продавцю вимоги про невідповідність меблів замовленої?

Добрий день! Ми замовили через сайт софу "Юлія Люкс". Для нас принципово було, аби підлокітники і спинка були без оббивки (чоловік - алергік). Картинка і опис на сайті саме такі. Однак пріваезлі нам диван повністю оббитий. На моє запитання по телефону відповіли, що ми при замовленні не обговорили це питання. Коли вантажники привезли і зібрали диван, я звернула увагу лише на забарвлення (з цим були проблеми, 2 рази ми чекали доставки, але диван не привозили через відсутність забарвлення). Пізніше, вже підписавши товарний чек, я помітила, що все оббито. Чоловік говорить, що треба відмовлятися. Скажіть, чи є спосіб домовитися з фабрикою про переробку підлокітників і спинки? Спасибі! Аня

Ганна

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Анна. Для початку спробуйте направити в компанію претензію з вашими вимогами про усунення недоліків у виконаній роботі або повернення грошових коштів, також вкажіть, що якщо спір не буде вирішено мирно, то ви маєте намір продовжити спілкування в суді. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити якщо співробітники компанії не збираються виправляти недоліки меб ...
  • Який термін є у продавця для виробництва гарантійного ремонту взуття?
  • Що робити якщо ремонтні роботи були проведені неякісно?
  • Що робити якщо телефон ламається кілька разів під час гарантійного терміну?
  • Пошкодження меблів при її доставки і збірці: що робити далі?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ