Як пред'явити продавцю вимоги про невідповідність меблів замовленої?
Добрий день! Ми замовили через сайт софу "Юлія Люкс". Для нас принципово було, аби підлокітники і спинка були без оббивки (чоловік - алергік). Картинка і опис на сайті саме такі. Однак пріваезлі нам диван повністю оббитий. На моє запитання по телефону відповіли, що ми при замовленні не обговорили це питання. Коли вантажники привезли і зібрали диван, я звернула увагу лише на забарвлення (з цим були проблеми, 2 рази ми чекали доставки, але диван не привозили через відсутність забарвлення). Пізніше, вже підписавши товарний чек, я помітила, що все оббито. Чоловік говорить, що треба відмовлятися. Скажіть, чи є спосіб домовитися з фабрикою про переробку підлокітників і спинки? Спасибі! Аня
Ганна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Анна. Для початку спробуйте направити в компанію претензію з вашими вимогами про усунення недоліків у виконаній роботі або повернення грошових коштів, також вкажіть, що якщо спір не буде вирішено мирно, то ви маєте намір продовжити спілкування в суді. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо співробітники компанії не збираються виправляти недоліки меб ...Який термін є у продавця для виробництва гарантійного ремонту взуття?Що робити якщо ремонтні роботи були проведені неякісно?Що робити якщо телефон ламається кілька разів під час гарантійного терміну?Пошкодження меблів при її доставки і збірці: що робити далі?