Як домогтися від сервісного центру здійснення ремонту ноутбука?

Підкажіть будь ласка, що робити. У мене зламався (ноутбук) здав 16 листопада 2010г.на діагностику, заплатив 500 руб. У квитанції запис (термін діагностики становить до 10 робочих днів).
1 грудня 2010р. я зателефонував дізнатися причину поломки, але мені відповіли що причину ще не знайшли і попросили передзвонити через пару днів. Передзвонивши, через три дні мені відповіли, що знайшли причину поломки і оголосили мені за ремонт 7500 руб. На що я дав свою згоду. І мені сказали, що через тиждень буде все готова. Але не через тиждень не через два ноутбук мені не зробили.
24 грудня 2010р. Після чергового дзвінка мені знову сказали, що ноутбук не готовий, після чого моє терпіння закінчилося, і я відмовився від ремонту. Мені сказали приїхати 26.12.2010г. щоб його забрати, але я дав їм ще день і приїхав 27.12.2010 за адресою куди здавав, але майстер приймальник мене розчарував, сказавши, що про вашому ноутбуці нічого не знаю. Майстер приймальник зв'язався зі своїм керівництвом і передав мені слухавку, де я почув, що у них там щось не склалося, і мені запропонували приїхати за іншою адресою, де я теж пішов на принцип і відмовився, на що мені відповіли, що тоді привезуть його кур'єром 28.12.2010г.
Але в призначений термін я його не побачив. Додзвонившись до них 11.01.2011г. мені відповіли, що він лежить у них в розібраному стані і обіцяли в найкоротші терміни зібрати і доставити.
Але, на жаль, дзвоню, трубку ніхто не бере, а сьогодні так взагалі взяв трубку чоловік і сказав, що це номер приватний і щоб я більше на нього не дзвонив.

Хотів би повернутися до квитанції, де ще написано, що (Термін ремонту становить не більше 45 днів при наявності деталей. Сервісний центр, вправі відмовити в ремонті при відсутності деталей більше 45 днів. Якщо ремонт нерентабельний, або неможливий через відсутність деталей, клієнт оплачує діагностику 500 рублів). Олександр

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Александр. Якщо вас не повідомили про відсутність деталей, то після закінчення ремонтного терміну, зазначеного в договорі, ви маєте право звернутися в сервіс для стягнення неустойки з причини прострочення терміну виконання ремонтних робіт, направивши письмову претензію в сервісний центр. Якщо співробітники відмовляться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити якщо сервісний центр діагностував неіснуючу проблему?
  • Чи повинен сервісний центр провести повторний ремонт відеокамери?
  • Термін усунення недоліків у товарі згідно чинного законодавства?
  • Доставка великогабаритного товару в сервісний центр і назад
  • Прострочення виконання ремонтних робіт в сервісному центрі

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ