Чи може клієнт страхової компанії обслуговуватися в інший автомайстерні?

31.12.2010 я придбала автомобіль в автоцентрі за готівковий розрахунок без пробігу СУЗУКІ СПЛЕШ.Оформіла КАСКО на місці за власною інеаціатіве.Все думаю придбала собі подарунок але - як з'ясувала наступного дня КАСКА під мій стаж мені не подходіт.В протязі двох тижнів я видзвонювати керівництво намагаючись повернути гроші-після довгих мук вийшло-застрахувала автомобіль в іншому местн.Хотела пройти тех.осмотр-але гума шипована не мого розміру стандартного була взута мені в автоцентрі - довелося перевзуватися в інший розмір шін.Всеб нічого але на виїзді з автосалону мене поставили до відома що масло літнє обкатний і в морози їздити на ньому не можна а в Сибіру мороз -30-40 як назло.Проехала я з горем навпіл 2 тис км.-прийшов час 0 ТО.Запісалась приїхала-пройшла і отетеріла замість 3.3л масла допустимого по Максима - мені влили 4л.Опять чергові дзвінки - запис-злили мені 1л зайвого масла через неделю.Ну думаю всі митарства знущального характеру закінчилися-але через місяць випадково виявила пробоїну в бампері і зірване кріплення яке Превелі до тріщини в бампері -однозначно цей дефект отриманий при проходженні 0 ТО-але це не доказовою напевно говорять відеозапису не зберігаються так довго -Пршло 2 місяці з моменту обнаруженія.По КАСКО відшкодують збиток-но ремонт тільки в автоцентрі так як машина на гарантії-мені страшно її віддавати туди робити і гарантію втратити не хочется.А ще сигналізацію з автозапуском необхідність є поставити-й теж наполягають лише в автоцентрі інакше з гарантії снімут.Как взагалі можна довіряти аквтосалону-якщо не можуть відповісти на одне питання як мені дізнатися що двигун прогрівся-говорять не знають-індикатора прогріву немає-а машина в морози гріється хвилин 20-30 і з місця не двігается.Хочется знати чи є сенс з цим неподобством боротиметься.

Відповідь юриста:

Привіт для відповіді на ваші питання необхідно ознайомитися з договором страхування, а також дізнатися перелік автомайстерень, які співпрацюють з вашою страховою компанією. Запишіться на консультацію до нашого юристу, і ми відповімо на всі ваші запитання після уточнення всіх нюансів справи.

 

Додаткові матеріали:

  • Як поступити у випадку неякісного ремонту автомобіля?
  • Коли страхова компанія повинна розрахуватися з клієнтом по КАСКО?
  • Чи можна повернути зламався телефон, що знаходиться на додатковій гарантії?
  • Які терміни розгляду страховою компанією страхового випадку?
  • Що робити якщо страхова компанія не виплачує виплати по ОСАГО?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ