Повернення товару, не підійшов за технічними характеристиками

Добрий день,

У квітні 2011р. я придбав термостат (запчастина для автомобіля) через регіональний офіс Інтернет-магазину exist.ru. Вибір моделі термостата по електронним каталогам здійснював менеджер магазину, з мого боку було надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Після оформлення замовлення я сплатив всю суму замовлення, отримав рахунок і касовий чек, і став чекати надходження замовлення в регіональний офіс exist.ru. Через кілька днів замовлення надійшло в регіональний офіс, при отриманні замовлення я звернув увагу комірника, що в замовленні був вказаний код моделі Tama WV54-82A, а в офіс поступила модель Tama WV54-82B. Після консультації з іншим менеджером магазину (не тим який спочатку оформляв моє замовлення) він мені повідомив що термостат WV54-82B є повним аналогом Tama WV54-82A і можна не турбуватися про взаємозамінність. Через 2-а дня після отримання замовлення я з'ясував що термостат починає працювати при температурі 82 градуси Цельсія, - ця температура була вказана на корпусі термостата, а для дизельних двигунів застосовуються термостати з робочою температурою 88 градусів Цельсія. При наступному візиті в офіс магазину я попросив менеджера магазина оформити повернення товару і повернути мені вартість термостата в повному обсязі у зв'язку з невірним температурним режимом термостата. Менеджер прийняв термостат на "тимчасове зберігання " на складі магазину, на моєму екземплярі рахунку зробив напис "Претензій до зовнішнього вигляду немає ", поставив дату і підпис. У цей же день мені зателефонував представник магазину, який представився Олексієм, і повідомив, що і Tama WV54-82A і Tama WV54-82B працюють при температурі 82 градуси Цельсія і що термостати з температурою 86 градусів застосовуються тільки на дизельних двигунах. Я в свою чергу повідомив Олексію що саме для дизельного двигуна мені і потрібен був термостат і що під час оформлення замовлення я надавав менеджера магазину всі документи, що містять інформацію, необхідну для ідентифікації моделі автомоібіля і вибору коректної моделі термостата.Алексей побещал "уточнити " цей факт. Після розмови з Олексієм я отримав від менеджера, спочатку оформив моє замовлення, по електронній пошті лист наступного змісту "Для вирішення питання про повернення Вашого термостата, необхідні дані автомобіля, для перевірки сумісності. Якщо деталь застосовується в даному автомобілі, то в поверненні буде відмовлено . "

Прошу роз'яснити, чи можу я в даному випадку розраховувати на повернення повної вартості запчастини.

З повагою,
Павло

Відповідь юриста:

Привіт, Павло. В даному випадку вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути проекційний екран, якщо одна з його функцій не замовляла ...
  • Як повернути в інтернет-магазин шини, які не підійшли по характеристикам?
  • Що робити якщо продавець відмовляється замінити пошкоджену при доставці дет ...
  • Порядок повернення мікрохвильовій печі неналежної якості?
  • Обмін некомплектного товару або повернення сплачених грошей

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ