Чи можна повернути проекційний екран, якщо одна з його функцій не замовлялася?

Компанією, в якій я працюю, в і Інтернет-магазині був замовлений проекційний екран. Напередодні доставки я подзвонила в інтернет магазин і менеджер мені сказав що упаковка бракована і такого екрану більше немає на складі. Ми договоріліь про те, що нам замінять його, але на більший розмір. Після доставки та роздрукування упаковки з'ясувалося що екран моторизований (а ми не замовляли цю опцію). Компанія відправила рітензію в інтернет-магазин, звідки нам прийшла відповідь що не повернути гроші ні замінити товар нам не можуть. Ось їх последнеій відповідь: Добрий день, Володимире Володимировичу!> Заміна товару була зроблена менеджером по узгодженню з вами, тобто ви> підтвердили згоду на заміну, отримали товар і проставили необхідні> підпису та печатки. Заміна була узгоджена з співробітницею вашої організації> Іриною або Мариною, вона сама кілька разів передзвонювала менеджеру,> уточнювала деталі, варіанти кріплення екрану і пр. При необхідності всі> розмови будуть підняті. Тому ми не приймаємо на свій рахунок помилку або> недопрацювання, тим більше, що від вас же надходив лист на повернення> решти коштів, так як обраний вам> новий екран дешевше початкового замовлення.> Причин для повернення товару не маємо, вимушені відмовити.> З повагою,> керівник відділу по роботі з клієнтами> Дементьєва Ірина Дані заявки> ===================> Заявка №: 35521> Відділ: Гарантії> Пріоритет: High> Статус : Закрита

Ірина

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Ирина. Вам необхідно написати на адресу інтернет-магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Як повернути в інтернет-магазин шини, які не підійшли по характеристикам?
  • Як повернути гроші за товар, якщо продавець кожного разу знаходить відмовку ...
  • Продавець відмовляється міняти товар чи повертати гроші: що робити?
  • Порядок повернення мікрохвильовій печі неналежної якості?
  • Порядок повернення мікрохвильовій печі неналежної якості?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ