Як повернути в інтернет-магазин шини, які не підійшли по характеристикам?
Придбав в інтернет-магазині зимові шини і колісні диски (рекомендації менеджера інтернет-магазина), за технічними параметрами шини встановити на мій а /м не представляється можливим, диски не подобаються, але за параметрами вони підходять. Просив замінити і шини і диски (в межах суми замовлення - гума дешевше, а диски дорожче). Мені здається "Тягнуть гуму" тобто не відмовляють, але й не вирішують проблеми. Придбано було 18.12.2010р, а за умовами договору (зворотна сторона квитанції) притензії можна пред'явити в плині 7 (семи) днів. Ситуація посилюється тим, що в даний час я - "лішенец" (термін позбавлення права на керування а м закінчується 27.12.2010) тобто можу привести колеса тільки в неробочий час (з допомогою друзів).
Чи є у мене можливість вирішити проблелу в досудовому порядку?
Ігор Леонідович
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ігор Леонідович. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти сплачені за товар, що не відповідають зазначеним характеристикам. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Чи можна повернути в магазин автомобільні диски якщо вони виготовлені не у ...У сервісному центрі не видають довідку про заводський шлюб?Чи можна повернути проекційний екран, якщо одна з його функцій не замовляла ...Порядок повернення мікрохвильовій печі неналежної якості?Порядок повернення мікрохвильовій печі неналежної якості?