Обмін товару неналежної якості при пошкодженій упаковці
Здрастуйте! Я живу в Смоленській області. замовляла в інтернет-магазині басейн. додзвонилася до оператора, чітко вказала, що потрібен каркасний басейн і тент до нього. оператор відповіла, що потрібного мені розміру немає, тобто трохи більше, сказала, що у них акція і він буде коштувати дешевше. склали замовлення і доставку на адресу родичів у Москві. замовлення привезли, при цьому залишили і не розкривали. через 2 дні родичі приїхали в гості до Смоленської області і привезли басейн. виявилося, що басейн не каркасний, а надувний, що мене категорично не влаштовує, а тент від каркасного басейну. ми ножем розрізали скотч і відкрили коробку, щоб переконатися, що басейн не той, що потрібен. поруч на коробці був приклеєний скотчем чек - його теж відірвали, але при цьому природно, відірвалася частина упаковки коробки. я тут же подзвонила в магазин і залишила заявку на обмін. обміняти погодилися, як тільки з'являться каркасні басейни (сказали, що їх немає в наявності). я запитала про те, що вийде термін обміну - запевнили, що все буде в порядку. я дзвонила протягом тижня - цікавилася чи була поставка, відповідали, що немає. потім я подзвонила в понеділок і просто не кажучи про обмін, поцікавилася наявністю карксного басейну. відповіли, що є. тоді я сказла, що хочу обміняти. а ось тут менеджер стала вже говорити про те, що це проблематично і просила під'їхати мене на Волгоградку. я відповіла, що це в 500 км і попросила зробити обмін через кур'єра, погодившись сплатити його послуги. оформили замовлення. але вчора приїхав кур'єр, оглянув коробку і тут же подзвонив в магазин - що упаковка, мовляв, пошкоджена. вони там всі довго не могли вирішити, і в кінцевому рахунку сказали басейн не міняти. він відвіз новий, а старий так і залишився. менеджер передзвонила родичці й сказала, що такий товар вони поміняти не можуть, пошкоджена упаковка, у них наказ і постачальник у них його не прийме і вони понесуть збитки. на питання - що робити, відповіла, щоб я сама приїжджала до них на Волгоградку. я тут же передзвонила в магазин - оператор взяла мій телефон, сказала що мені подзвонять через 15 хвилин. ніхто не подзвонив і через 3 години. я знову зателефонувала і попросила з'єднати з менеджером - трубку ніхто не взяв, знову - потім передзвонили, я знову описала проблему, природно з емоціями і висловлюванням претензій. менедджер запевнила, що нікуди приїжджати не потрібно. все вирішимо, вони порадилися і мені передзвонять. не передзвонили досі. порадьте, що робити в цій ситуації? Величезне спасибі.
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Вам необхідно написати на адресу фірми претензію з вимогою обміняти товар на новий і вкажіть, що за затримку виконання вимог ви можете стягнути неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день затримки. Компанія може наполягати на проведенні експертизи, яка при обміні товару не може затягнутися довше 20 днів. Обмін товару вам повинні провести протягом 20 - 30 днів з дня направлення претензії. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Причини відмови продавця обміняти товар неналежної якостіОбмін товару неналежної якості при пошкодженій упаковціОбмін некомплектного товару або повернення сплачених грошейПовернення коштів за несправний мобільний телефонЗахист прав споживача при поверненні неякісного товару