Неустойка за прострочення усунення недоліків в роботі виготівника
Добрий день! Хотіла б дізнатися про свої права на компенсацію. 25.01.2011 я уклала договір з меблевою групою "Filippe Grandy " на виготовлення протягом 28 робочих днів нестандартних меблів, з подальшим постачанням та монтажем. При укладенні договору був внесений аванс 83тис. рублей.Прі наближенні терміну поставки послідував тел. дзвінок від фірми з повідомленням про затримку поставки замовлення до 16.03.2011 і перенесення дати 100% оплати. Потім - до 26.03.2011 т.о. залишок коштів (231 тис.рублей) я внесла 23.03.2011. Меблі привезли і при збірці виявився шлюб, про що був складений акт рекламації. В акті вказані терміни усунення - 10 робочих днів, але на сьогоднішній день - 19.04.2011 нічого не зроблено. На мою заяву, послане керівництву фірми про компенсацію пішов усний відмову, мотивовану пізніми термінами оплати заказа.Без меблів, грошей і можливості проживання у кімнаті, повністю зайнятою незібраною меблями.
Буду дуже вдячна вам за відповідь
Бубнова Ірина Іванівна bii@cbr.ru
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ирина Іванівна. Так як в договорі вказано строк для усунення недоліків - 10 днів, то після закінчення цього строку у вас є право на стягнення з виготовлювача неустойки відповідно до ЗоЗПП - 3% за кожен день прострочення. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою виконати роботу і виплатити неустойку. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як змусити продавця пластикових вікон виконати гарантійний ремонт?Що робити якщо при установці дверей проявився недолік, який працівники не у ...Як примусити виробника виконати оплачену роботу?Неустойка за прострочення усунення недоліків в роботі виготівникаСтягнення неустойки за Законом про захист прав споживачів