Що робити якщо при установці дверей проявився недолік, який працівники не усунули?

15.01.2011 р. мені встановили дверь.В момент установки виявилася одна бракована деталь.Установщікі обіцяли її замінити і в акті виконаних робіт так і казали-заміна деталі, заявка.Сегодня 01.04 деталь так і не замінена, через неї двері залишилася недороблений . І ще вона почала рассихаться.Прі зверненні до продавця, з'ясувалося, що з цим заводом вони більше не працюють і що заміна буде проблематична, домовилися про реставрацію, обіцяли в перебігу 2х днів все усунути, але пройшло більше тижня, ніяких змін і дзвінків з їх боку. Як вчинити в такій ситуації? Хочеться, щоб двері були повністю встановлена і без шлюбу. Спасибі.

Миколаєва Юлія

Відповідь юриста:

Привіт, Юлія. Відповідно до статті 29 ЗоЗПП: споживач при виявленні недоліків виконаної роботи (наданої послуги) має право за своїм вибором вимагати:

- Безоплатного усунення недоліків виконаної роботи (наданої послуги);

- Відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);

- Безоплатного виготовлення іншої речі з однорідного матеріалу такої ж якості чи повторного виконання роботи. При цьому споживач зобов'язаний повернути раніше передану йому виконавцем річ;

- Відшкодування понесених ним витрат по усуненню недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами або третіми особами.

Задоволення вимог споживача про безоплатне усунення недоліків, про виготовлення іншої речі або про повторному виконанні роботи (наданні послуги) не звільняє виконавця від відповідальності у формі неустойки за порушення терміну закінчення виконання роботи (надання послуги).

Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою усунути недоліки у розумний строк. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Які варіанти дій існують у замовника, якого не задовольняє якість меблів?
  • Як повернути кошти за кухонні меблі виконану з вадами?
  • Які права у споживача при отриманні неякісної меблів?
  • Розірвання договору підряду з причини наявності істотного недоліку у викона ...
  • Розірвання договору підряду з причини наявності істотного недоліку у викона ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ