Порядок повернення мікрохвильовій печі неналежної якості?
Добрий день! Придбав в інтернет-магазині мікроволновцю піч. Після декількох днів використання, піч стала працювати несправно. В термін до 7 днів (за умовами повернення і обміну товару в інтернет-магазині) я звернувся в магазин з письмовою електронним заявою на обмін товару. Моя заявка була прийнята (що було підтверджено мені усно по телефону. Протягом следцющей тижні менеджери підтверджували наявність моєї заявки і перекладали мої дзвінки на єдиного менеджера (старшого) який розглядає питання повернення та обміну, і жодного разу за тиждень з'єднання зі старшим менеджером не відбулося , тому старший менеджер завжди отсутствует.Решать питання інші менеджери відмовляються. Після мого останнього дзвоника сьогодні вже і заявки на обмін товару у них не оказалось.Едінственное, що пропонується, отримати висновок сервісного центру і з усіма зібраними документами звертатися знову. ( за відгуками людей, які купували там товари - це теж нереально). Але так як мою заяву було подано в строк 7 днів, що мені потрібно робити далі?
Відповідь юриста:
Здравствуйте. Вам необхідно повертати або обмінювати товар неналежної якості. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти або обміняти товар на якісний. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Можливо знадобиться проведення експертизи. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Розірвання договору купівлі-продажу товару неналежної якості?Порядок повернення мікрохвильовій печі неналежної якості?Обмін некомплектного товару або повернення сплачених грошейПраво покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіЗахист прав споживача при поверненні неякісного товару