Незгода покупця з експертизою, проведеною продавцем
Я придбав 15января 2011 мобільний телефон sonyEricsson X10I IMEI-012379004633982. У М.відео в торговому центрі ФЕСТИВАЛЬ на Мічурінському проспекті. Через місяць почалися проблеми з зарядкою апарату. При зарядці мимовільно йде на розрядку заряджається до70% і відбувається розрядка акумуляторне батареї. Звернулися в сервіс центр ТОВ ТВІЙ МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС провели діагностику виявили тріщину в роз'ємі USB. Сказали що зробили прийшов додому телефон поставив на зарядку проблема не була вирішена заряджається і знову йде на розрядку. ПІШОВ У МАГАЗИН З висновку від ТОВ ТВІЙ МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС вони сказали що телефон треба здати 2 рази на ремонт. Я віддав телефон в дирекції МАГАЗИНУ ТОВ М.відео МЕНЕДЖМЕНТ. ВОНИ ПРОВЕЛИ ДІАГНОСТИКУ ОЦІНКА ремонтопридатність обладнання виявлені сліди механічного пошкодження в області сіст.раз'ема і зняли телефон з гарантій. Що за дурниця ТЕЛЕФОН НОВИЙ з якої причини його ЗНЯЛИ З ГАРАНТІЙ І НЕ ХОТІЛИ РОБИТИ. ЩО МЕНІ РОБИТИ. ДОПОМОЖІТЬ. ЗАЗДАЛЕГІДЬ ДЯКУЮ
Відповідь юриста:
Привіт, в даному випадку, довести вашу точку зору можна тільки за допомогою проведення незалежної експертизи. Після її проведення, прикладіть результати до претензії, з вимогою повернути ваші кошти, та надішліть на адресу продавця. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Продавець відмовляється повернути грошові кошти за несправний телефон: що р ...Вимога продавця про відшкодування витрат на товарознавчої експертизиПовернення коштів за ремонт залитого водою телефонуПовернення коштів за несправний мобільний телефонНеобхідність проведення профілактики нової пари взуття