Вимога про перерахунок оплати за надаються комунальним послугам

З 1989 р я проживала за договором найму, а з 07112007 р є пайовою власником квартири в будинку, який обслуговує за договором ТОВ МП «Е» Кіровського району і ЖЕУ № 35.
Я регулярно плачу за комунальні послуги, виконуючи, таким чином, свої зобов'язання за договором.
З 15022006 р я неодноразово зверталася в ЖЕУ і керуючу компанію з проханням виявити та усунути причини, за якими, в моїй квартирі періодично відсутнє гаряче водопостачання. Змійовик ванній кімнаті перестає працювати після відключення опалення, хоча він повинен працювати постійно від ГВС. Предста¬вітелі ЖЕУ № 35 відмовляються складати акти про порушення і не приймають за¬явленій з проханням про їх складанні, і не роблять перерахунок за ненадані ус¬лугі.
У зв'язку з вище перерахованих, я змушена була звернутися до Державного-ву житлову інспекцію по Самарській області, яка неодноразово виявляла описані раніше порушення. Після одержання припису на момент повторної перевірки все працює, а після відходу комісії відключається.
Складена мною претензія вх. № 945з від 08102010 р, спрямована дирек-тору ТОВ «МП Енергія» Кіровського району., Залишилася без от¬вета.

Відповідь юриста:

Здрастуйте, власник при виявленні недоліків в наданих житлово-комунальним господарством послуги може за своїм вибором вимагати:

- Безоплатного усунення недоліків виконаної роботи;
- Відповідного зменшення ціни виконаної роботи;
- Повторного надання послуг;
- Відшкодування понесених власником витрат по усуненню недоліків виконаних послуг власними силами або третіми особами.

Якщо вищевказані вимоги не задоволені ЖКГ після їх пред'явлення власником в термін, згідно ЗоЗПП, останній за своїм вибором має право вимагати:

- Відповідного зменшення ціни за надані послуги;
- Відшкодування понесених ним витрат по усуненню недоліків своїми силами або третіми особами;
- Відмови від виконання договору про надання послуг та відшкодування збитків.


Якщо ж житлово-комунальне господарство незгодна з висунутими вимогами власника - суперечка необхідно вирішувати в судовому порядку.

 

Додаткові матеріали:

  • Вирішення спору про якість послуг ЖКГ в судовому порядку
  • Права споживача при прийнятті роботи виконаної виконавцем
  • Права споживача при виявленні недоліків виконаної роботи
  • Які варіанти дій існують у замовника, якого не задовольняє якість меблів?
  • Що робити якщо при установці дверей проявився недолік, який працівники не у ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ