Права споживача при виявленні недоліків виконаної роботи
Добрий день. Наша ситуація: ми з чоловіком придбали в гіпермаркеті K шафа-купе і диван. Під час складання шафи виявилися нестача фурнітури для установки двох полиць і заводський брак (нерівно наклеєні полотна дзеркал на обох дверях), що відображено в акті про збірку. 22 вересня склали рекламацію про заміну полотен дзеркал, доставці відсутньої фурнітури і відправили по електронній пошті разом з фотографіями акту, самого шлюбу і документів, що підтверджують покупку. Місяць нам обіцяли передзвонити, кажучи, що на днях очікується поставка від заводу-виробника. 8 Листопада по телефону вже сказали, що завод не відповідає на запити і коли буде рішення не відомо і ми можемо скласти претензію на повернення товару. В той же день я відправила претензію через форму на сайті про повернення повної вартості або зменшенні покупної вартості, для усунення недоліків своїми силами (їхати туди самостійно не було можливості так як у нас народився малюк 23 жовтня). Сьогодні 21 листопада і відповіді досі немає. По телефону знову говорять чекайте, ваша претензія ще на розгляді.
Підкажіть чи маємо ми право на повернення грошей з урахуванням вартості товару, оплачених збірки і доставки, а також компенсацію за прострочення (в якому розмірі і з якого періоду)? Чи можете ви допомогти в написанні ще однієї претензії, щоб ми могли вже особисто з ними спробувати вирішити це питання?
Відповідь юриста:
Добрий день. Споживач при виявленні недоліків виконаної роботи (наданої послуги) має право за своїм вибором вимагати:
- Безоплатного усунення недоліків виконаної роботи (наданої послуги);
- Відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
- Безоплатного виготовлення іншої речі з однорідного матеріалу такої ж якості чи повторного виконання роботи. При цьому споживач зобов'язаний повернути раніше передану йому виконавцем річ;
- Відшкодування понесених ним витрат по усуненню недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами або третіми особами.
Задоволення вимог споживача про безоплатне усунення недоліків, про виготовлення іншої речі або про повторному виконанні роботи (наданні послуги) не звільняє виконавця від відповідальності у формі неустойки за порушення терміну закінчення виконання роботи (надання послуги).
Споживач має право відмовитися від виконання договору про виконання роботи (наданні послуги) і зажадати повного відшкодування збитків, якщо у встановлений зазначеним договором строк недоліки виконаної роботи (наданої послуги) не усунені виконавцем. Споживач також має право відмовитися від виконання договору про виконання роботи (наданні послуги), якщо їм виявлено суттєві недоліки виконаної роботи (наданої послуги) або інші істотні відступи від умов договору.
Запишіться на консультацію до нашого юриста, і ми допоможемо вам скласти претензію до вимог згідно ЗоЗПП і відповідними вимогами неустойки.
Додаткові матеріали:
Права споживача при прийнятті роботи виконаної виконавцемПрава споживача при при виявленні недоліків виконаної роботиУсунення недоліків виконаної роботи на вимогу споживачаЯкі варіанти дій існують у замовника, якого не задовольняє якість меблів?Що робити якщо при установці дверей проявився недолік, який працівники не у ...