Які варіанти дій існують у замовника, якого не задовольняє якість меблів?

26 грудня 2010р у магазині "" мною було зроблено замовлення на виготовлення підйомної ліжка "Соната " і двох шаф (виробник та постачальник ТОВ "АЬ " в Санкт-Петербурге.Срок виконання договору 18.03.2011г.Прі цьому, мене попередили, що меблі можуть бути виготовлена раньше.Оріентіровочно термін був визначений на 28.02.2011г
24.02.2011г. був дзвінок із Санкт-Петербурга і мене поставили до відома, що моє замовлення буде мені доставлений 02.03.2011г о 12.00. У зв'язку з цим, згідно з договором мною
була проведена доплата (передоплата 30тис.руб 26.12.10 і
доплата 24.02.11 - 2526 тис.руб). Замовлення було доставлено 02.03.11 але не в 12.00 а в 20.00 . При складанні меблів були виявлені недоліки: не повна комплектація, не проведений ряд пред складальних робіт, а головне - один з шаф був виконаний з порушенням зазначених у замовленні размеров.В результаті подальша складання меблів була припинена, складена рекламація, а мною 03.03.11 працівникові, що оформив замовлення була передана претензія, яка при мені була спрямована в Санкт-Петербург.В претензії мною було поставлено питання про зняття
замовлення на неправильно виготовлений шафа, в чому мені відразу
було відмовлено, пославшись на те, що магазин не прийме мої
претензії, що все вже в роботі і 04.03.11 все замовлення буде в Москві, а встановлений 09 березня, але сьогодні мені було
сказано, що установка буде проведена 14 марта.Прі цьому
мені було сказано, що юридично я не можу пред'являти до них претензії, т.к.офіціально термін виготовлення 18 березня.
У зв'язку з цим, прошу роз'ясніть мені, будь ласка, чи можу я відмовитися частково від свого замовлення (від шафи) і отримати за нього назад гроші .

Баукова Людмила Олексіївна

Відповідь юриста:

Привіт Людмила Олексіївна. Ваші права у сформованій ситуації перераховані в статті 29 ЗоЗПП:
Споживач при виявленні недоліків виконаної роботи (наданої послуги) має право за своїм вибором вимагати:

- безоплатного усунення недоліків виконаної роботи (наданої послуги);

- відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);

- безоплатного виготовлення іншої речі з однорідного матеріалу такої ж якості чи повторного виконання роботи. При цьому споживач зобов'язаний повернути раніше передану йому виконавцем річ;

- відшкодування понесених ним витрат по усуненню недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами або третіми особами.

Задоволення вимог споживача про безоплатне усунення недоліків, про виготовлення іншої речі або про повторному виконанні роботи (наданні послуги) не звільняє виконавця від відповідальності у формі неустойки за порушення терміну закінчення виконання роботи (надання послуги).

 

Додаткові матеріали:

  • Як повернути кошти за кухонні меблі виконану з вадами?
  • Які права у споживача при отриманні неякісної меблів?
  • Що робити якщо при установці дверей проявився недолік, який працівники не у ...
  • Розірвання договору підряду з причини наявності істотного недоліку у викона ...
  • Розірвання договору підряду з причини наявності істотного недоліку у викона ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ