Вимоги споживача при порушенні термінів виготовлення меблів

03102011 о 15:42 мною по електронній пошті було направлене і отримано секретарем Наталією звернення Генеральному директору Фабрики - виробник сучасних м'яких меблів
Шановна Олена Володимирівна!

Прошу Вас вжити заходів щодо виконання зобов'язань за замовленням №268684 (оформлений на мою дружину Сидорову Ірину Миколаївну).
Починаючи з 13082011 і до сих пір замовлення з вини співробітників вашого підприємства не виконаний. У дні доставки, призначені на 29 вересня (робочий день!), Потім на 01 жовтня 2011 р Замовлення своєчасно і чесно оплачений нами не був доставлений без пояснення причин.
Звертаюся безпосередньо до Вас, оскільки всі наші неодноразові звернення та зусилля Вашого секретаря Наталії, спрямовані на позитивне рішення нашого питання, виявилися недостатніми для впливу на інших співробітників, безвідповідальних за виконання своїх обов'язків.
З надією на розуміння,
Сидоров Юрій Генріхович
8903118 0966
За результатами звернення зі слів секретаря Наталії була обіцяна доставка на першу половину дня 06102011 р Весь день очікування до 2100 знову позитивного результату не мав.

Відповідь юриста:

Здрастуйте, для початку необхідно ознайомитися з договором, в якому вказано максимальний термін виробництва і доставки меблів. Якщо даний термін вже пройшов, то, згідно зі ст. 28 ЗоЗПП, споживач за своїм вибором вправі:

- Призначити виконавцю новий термін;

- Доручити виконання роботи (надання послуги) третім особам за розумну ціну або виконати її своїми силами і зажадати від виконавця відшкодування понесених витрат;

- Вимагати зменшення ціни за виконання роботи (надання послуги);

- Відмовитися від виконання договору про виконання роботи (наданні послуги).

У разі порушення встановлених термінів виконання роботи (надання послуги) або призначених споживачем нових термінів виконавець сплачує споживачеві кожний день (годину, якщо термін визначено у годинах) прострочення неустойку (пеню) в розмірі трьох відсотків ціни виконання роботи (надання послуги), а якщо ціна виконання роботи (надання послуги) договором про виконання робіт (надання послуг) не визначена - загальної ціни замовлення. Договором про виконання робіт (надання послуг) між споживачем і виконавцем може бути встановлений вищий розмір неустойки (пені).

 

Додаткові матеріали:

  • Розірвання договору на зведення паркану в разі прострочення терміну початку ...
  • Права споживача при доставці під замовлення некомлектной меблів
  • Що робити якщо виконавець затримує терміни виконання замовлення?
  • Які варіанти дій існують у замовника, якого не задовольняє якість меблів?
  • Стягнення неустойки з агентства нерухомості за договором надання послуг

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ