Права споживача при доставці під замовлення некомлектной меблів

Вітаю! У нас така проблема: 22 жовтень нам привезли замовлену нами через інтернет-магазин двоярусне ліжко з матрацами. Оплата здійснювалася при отриманні комплекту. Нам відповідно були видані такі документи: квитанція про оплату, накладна і гарантійний талон. При цьому в накладній не розписана комплектація, а просто зазначено: ліжко "Аліса" 800х190003 з матрацами. На наше запитання про комплектацію сказали, що таких документів у них немає. У підсумку в цей же день (а точніше протягом години після доставки) ми виявили некомплект. Не вистачало двох бортів. Ми тут же подзвонили у фірму, вони передзвонили службі доставки, але виявилося що бортів в машині теж немає. По телефону нам сказали, що доставлять борти з наступною машиною. Доставка у них здійснюється в четвер і суботу з м Володимира. Але ось уже минуло два тижні, а їх все не везуть. При цьому напередодні ми їм дзвонимо і запитуємо чи завтра доставка, нам кажуть що все уточнять і зателефонують, але ніхто не передзвонює. Як нам вчинити в цій ситуації, які права ми маємо?

Відповідь юриста:

Здрастуйте, згідно зі ст. 28 ЗоЗПП Якщо виконавець порушив терміни виконання роботи (надання послуги) - терміни початку і (або) закінчення виконання роботи (надання послуги) і (або) проміжні терміни виконання роботи (надання послуги) або під час виконання роботи (надання послуги) стало очевидним, що вона не буде виконана в строк, споживач за своїм вибором вправі:

- Призначити виконавцю новий термін;

- Доручити виконання роботи (надання послуги) третім особам за розумну ціну або виконати її своїми силами і зажадати від виконавця відшкодування понесених витрат;

- Вимагати зменшення ціни за виконання роботи (надання послуги);

- Відмовитися від виконання договору про виконання роботи (наданні послуги).



Споживач має право вимагати також повного відшкодування збитків, заподіяних йому в зв'язку з порушенням термінів виконання роботи (надання послуги). Збитки відшкодовуються в терміни, встановлені для задоволення відповідних вимог споживача.

 

Додаткові матеріали:

  • Вимоги споживача при порушенні термінів виготовлення меблів
  • Розірвання договору на зведення паркану в разі прострочення терміну початку ...
  • Права споживача при виявленні недоліків виконаної роботи
  • Виконавець порушив терміни виконання роботи (надання послуги)
  • Що робити якщо виконавець затримує терміни виконання замовлення?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ