Відмова в ремонті ноутбука після проведення діагностики через відсутність деталей
Привіт, прошу вас допомогти мені. У мене зламався комп'ютер, ноутбук, гарантія на нього скінчилася і сервісний центр, в який я звернувся, взяв його на діагностику. Зі мною уклали договір, на надання послуги "Діагностика". Однак майстер-інженер, попередив мене і сказав, щоб я подзвонив через кілька днів, для подальшого прийняття рішення щодо ремонту. Я передзвонив і мені сказали, що чекають мого рішення на ремонт комп'ютер. Я дав дозвіл на ремонт. Мені повідомили, що замовлення деталі і ремонт займе від 2 до 6 тижнів. На даний момент пройшло вже 6 тижнів і коли я подзвонив, мені повідомляють, що деталь знайти не можуть, комп'ютер можна забрати. (В неробочому стані). Підкажіть, чи правомірно поступає "Виконавець" по відношенню до мене. Я ж йому за діагностику заплатив.
P.S. При визначенні проблеми ремонту після діагностики, і отримання дозволу на ремонт, сума яка сплачена за діагностику повертається Замовнику! Чи правомірні дії цієї клініки, і як можна їх покарати? Дякуємо!
Відповідь юриста:
Здрастуйте, для оцінки правомірності дій співробітників центру необхідно ознайомитися з підписаним вами договором.
Наданої вами інформації недостатньо для кваліфікованого ради в ситуації, що склалася, ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма документами, що мають безпосереднє відношення до справи.
Додаткові матеріали:
Чи поширюється гарантія на роботу майстра при заміні деталей в ноутбуці?Комп'ютер зламався відразу після ремонту: що робити і з кого стягувати від ...Що робити при неякісному ремонті ноутбука і змусити центр виконати роботу д ...Що робити якщо продавець відмовляє в гарантійному ремонті?Як домогтися від сервісного центру здійснення ремонту ноутбука?