Негарантійний поломка дорогого пристрою не підлягає ремонту

Добрий день! Мене звати В.25062011 був куплений Ipad за 25990 завжди був в чохлі і із захисною плівкою, через місяць після покупки впав з дивана, також в захисному чехле.Но він не вимкнувся, абсолютно нормально працював, без всяких проблем .Спустя 2 місяці Ipad як зазвичай був заряджався, був заряджений і абсолютно нормально работал.Утром наступного дня він не включився, думала якийсь глюк.Пріехав додому ввечері з роботи, стала переглядати форуми та сайту для "пожвавлення " айпада.Перепробовала все, нічого не помогало.Как виявилося, у половини власників Айпад такі глюки, як і у мого, вони їх просто викидали тогда.Вне залежності впав він або нет.Отвезла Айпад в сервісний центр для діагностики, через тиждень мені сказали, що Айпад НЕ підлягає гарантії в зв'язку з наявністю кількох подряпин на задньому корпусі.
Як виявляється, Айпад не підлягає ремонту вообще !!! Якщо вони допустимо підтверджують гарантійний випадок, вони просто замовляють нові Айпад, якщо не підлягає-говорять: можемо для Вас замовити, буде коштувати стільки ж скільки і новий! У чому тоді сенс ремонту та гарантії на продукцію apple, якщо вона не підлягає гарантії ???
Пропрацювавши достатній час в "С ", були такі випадки, що при гарантії 3 роки, через 3 роки поверталися телефону в абсолютно неякісному стані, з подряпинами і тріщинами, але як вважали експерти у нього був "глюк "
Що Ви можете порадити І хто інший такий-то закон підтверджує гарантійний випадок?
Дуже шкода розпрощатися з виробом за таку суму лише через 3 місяці

Вдячна Вам заздалегідь
З повагою, Віталіна

Відповідь юриста:

Здрастуйте, Віталіна. В даному випадку поломка вашого пристрою була визнана негарантійної. Ви можете провести незалежну експертизу і з її результатами надати продавцю претензію, в якій викладіть вимоги про повернення грошових коштів або обмін товару. Якщо вам відмовлять - пишіть заяву в суд. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна вимагати від продавця повернення грошових коштів, а не ремонту?
  • Що робити якщо телефон ламається кілька разів під час гарантійного терміну?
  • Чи повинен сервісний центр провести повторний ремонт відеокамери?
  • Право на отримання товару замість ремонтованого по гарантії
  • Право на отримання товару замість ремонтованого по гарантії

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ