Пред'явлення претензії туристичному агентству про виплату страховки
Добридень !
Купили поїздку на трьох осіб (двоє дорослих і дитина) в агентстві "А". Туроператором був Б. Оформили страховку від невиїзд. Чоловік зламав ногу перед поїздкою. Оформили всі папери, пов'язані із страховим випадком. АР зажадали (за вказівкою Б) оплатити штраф за квиток на літак в повному обсязі (у вартість поїздки природно квитки входили). Таким чином за квиток чоловіка заплатили два рази. Сказали, що інакше не можна оформляти страховий випадок. Я з дитиною поїхала удвох. Після повернення вже минуло 3.5 місяці, ніхто і нічого не виплатив, тому що Б і А не можуть між собою розібратися. Б неправильно оформив документи в страхову Вони вказали страхової вартість нашого туру в 10 разів менше. Ми у них так пройшли. Мені особисто все одно, випадково помилилися в Б або так вигідніше платити податки з меншої суми, я хочу отримати гроші сплачені за путівку та повернення штрафу взятого незаконно. Підкажіть будь ласка, кому я повинна пред'явити претензію, А, з яким був договір і вони ж оформляли страховку від невиїзд, або Б, який був туроператором. Які мої дії повинні бути в даній ситуації? Чи є якийсь термін давності на пред'явлення претензії?
Заздалегідь вдячна, Наталія Нікітіна
Відповідь юриста:
Доброго здоров'я Наталя. Вам необхідно написати на адресу агентства А, з яким ви укладали договір, претензію з вимогою повернути ваші кошти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Загальний термін для пред'явлення ваших вимог до суду - три роки. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Повернення товару, придбаного в інтернет-магазині, поштоюЯк повернути кошти за туристичну путівку?Як повернути всю сплачену за квиток на автобус грошову суму?Що робити якщо сервісний центр діагностував неіснуючу проблему?Повернення коштів за квиток на авіа рейс, який відбувся раніше обумовленого ...