Як повернути всю сплачену за квиток на автобус грошову суму?

Добрий день,
Десять днів тому я придбала квиток на автобус компанії Анкор до Домбая з метою проведення своєї відпустки на горнолюжном курорті Домб, але в зв'язку з останніми подіями на Кавазе, прийняла рішення відмовитися від поїздки в цей регіон. При здачі квитка з'ясувалося, що повернути мені можуть тільки 25% від вартості квитка - це умови компанії Анкор, які вони вказують на своїх квитках. Квиток придбаний з виїздом на 11/03/11 тобто до початку поїздки - 11 днів. Чи маю я право отримати повну вартість квитка? Спасибі. З повагою, Тетяна

Тетяна

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Тетяна. На приміських та міжміських рейсах, щоб повернути повну вартість проїзду, за вирахуванням комісійного збору за попередній продаж та бронювання, пасажир повинен здати квиток у касу автовокзалу не пізніше, ніж за 2 години до відправлення автобуса. Ви вправі направити до продавцеві претензію з вимогою повернути всю суму за квиток. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Правомочний авіаперевізник відмовляти у посадці на рейс без зворотного квит ...
  • Відшкодування матеріальної та моральної шкоди туристичною компанією
  • Повернення коштів за квиток на авіа рейс, який відбувся раніше обумовленого ...
  • Чи має авіперевозчік право відмовити громадянину у вильоті без зворотного к ...
  • Відмова авіакомпанії у вильоті громадянину без наявності зворотного квитка

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ