Безкоштовні перевезення запізнився пасажира: обов'язок чи рішення авіакомпанії?

Роблячи пересадку в аеропорту міста Мадрид (рейси різних авіакомпаній і оформлялися за різними квитками), я запізнилася на реєстрацію рейсу, що летів до Москви, який виконувала авіакомпанія С). Єдиний представник компанії в аеропорту перебував в зоні посадки на літак і зв'язатися з ним в короткий термін було неможливо, хоча встигнути на літак (літак летів за розкладом через 35 хвилин) було цілком можливо, вирішивши проблему проходу без посадочного талона і заплативши відповідні штрафи. Далі, розуміючи, що я не зможу потрапити в зону посадки, дізнаюся контактний телефон компанії і зв'язуюся з представником, який пропонує мені полетіти найближчими рейсами (годин через10 або на наступний день) але при цьому наполягаючи, щоб я оплатила заново поточну на даний момент вартість квитка, мотівіруюя тим, що нібито мого тарифу вже не існує. Наскільки правомірні його дії і як в даному випадку я можу вплинути на авіакомпанію відправити мене додому в рахунок вартості невикористаного квитка? Згідно із загальноприйнятою практикою авіаперевізників більшість компаній відправляє тих, хто запізнився іншою компанією або наступним рейсом абсолютно безкоштовно, але при цьому я точно не знаю, в даному випадку, це дії, націлені насамперед на збереження репутації компанії (її добра воля) або все таки такі випадки як то законно регулюються?
Заранее спасибо

Відповідь юриста:

Здрастуйте, якби пересадка здійснювалася за квитками однієї компанії - вас повинні були б відправити безкоштовно, так як затримка рейсу -він компанії. Однак в даному випадку, якщо квиток від різних перевізників, вся відповідальність за запізнення лежить на вас. Багато компаній забороняють бронювання квитків, якщо між рейсами менше 70 хвилин.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна вимагати повернути вартість квитка, якщо довідкова служба авіакомп ...
  • Що робити, якщо після бронювання квитка на авіарейс пасажиру відмовили в пе ...
  • Правомочний авіаперевізник відмовляти у посадці на рейс без зворотного квит ...
  • Чи має авіперевозчік право відмовити громадянину у вильоті без зворотного к ...
  • Відмова авіакомпанії у вильоті громадянину без наявності зворотного квитка

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ