Чи можна вимагати повернути вартість квитка, якщо довідкова служба авіакомпанії надала недостовірну інформацію?

При вильоті з аеропорту Пекіна авіакомпанією Трансаеро за 40 хвилин до вильоту прийшов на стійку реєстрації, в якій мені відмовили. Причиною запізнення стало недостатнє інформування авіакомпанією довідкової служби пекінського аеропорту, при телефонному дзвінку направившей мене в інший термінал. Коли ситуація прояснилася на місці, довелося брати таксі і їхати в інший термінал (по суті інший аеропорт). Мною подавалася претензія, яка була розглянута і отримано відповідь. Авіакомпанія готова компенсувати тільки 30% від суми квитка. Чи є можливість відсудити 100% суми?

Максим

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Максим. Якщо довідкова служба авіакомпанії вас неправильно інформувала, і ви через наданої інформації не встигли на літак, то ви вправі вимагати компенсації вартості квитка, або безкоштовного проїзду на літаку. Для цього вам необхідно направити позовну заяву до суду, якщо після отримання вашої претензії компанія відмовилася відшкодувати збиток. Запишіться на консультацію до нашого юристу, і ми відповімо на всі ваші запитання після уточнення всіх нюансів справи.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити, якщо з вини авіаперевізника пасажирові довелося придбати інші кв ...
  • Що робити, якщо після бронювання квитка на авіарейс пасажиру відмовили в пе ...
  • Відшкодування авіакомпанією шкоди, заподіяної скасуванням рейсу
  • Чи має авіперевозчік право відмовити громадянину у вильоті без зворотного к ...
  • Відмова авіакомпанії у вильоті громадянину без наявності зворотного квитка

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ