Складання позову про розірвання договору купівлі-продажу та стягнення грошових коштів

Вітаю Вас, шановний консультант!
Проблема наступна: Встановили неякісно і не той віконний профіль ПВХ, який обіцяли

При укладанні договору менеджер-заміряє обіцяв установку віконного профілю "№1 ", саме того, який нам радили знайомі через його надійності. Я розбираюся в цьому питанні погано (не мав раніше справи з різними профілями), тому коли нам приїхали і встановили вікна, то я думав що все в порядку. Однак в перший же день після установки зауважив, що вікна занадто слабо "закріплені ", деренчать, дуже багато щілин. Запросив друга, який радив даний профіль, і він мені сказав, що у них він зовсім інший і що це не профіль "№1 ", і до того ж зроблений дуже "кострубато ".
Я поїхав в офіс цієї фірми (на жаль в перший раз, до цього вів переговори по телефону) з претензією на їх роботу, де старший менеджер сказав, що їхня фірма ВЗАГАЛІ НЕ ПРАЦЮЄ З профілю "№1 ". Я став обурюватися, пояснив, що мені обіцяли зовсім інше. Старший менеджер при мені подзвонив тому менеджеру, який працював з нами при оформленні договору і той підтвердив, що встановили нам саме профіль "№1 ". А на питання старшого "як так, якщо ми з ним не працюємо " він відповів, що не знав цього !!!
На жаль, в договорі не було зазначено який саме профіль нам встановлять, все це було тільки зі слів того менеджера. Старший менеджер швидко ретирувався і повідомив, що ми нічого не доведемо. На претензію з приводу того, що дану конструкцію встановили дуже неякісно він відповів, що приїде і сам подивиться - як він і зробив, і пообіцяв найближчим часом все виправити. Після закінчення 10 днів ніхто нічого нам не виправив, на всі дзвінки нам відповідали "ми уточнимо і передзвонимо ". Я кілька разів зв'язувався з головним монтажником, якому доручили виправити всі недоліки, але кожен раз отримував відповідь про те, що з заводу ще не прийшли необхідні деталі. Тоді я подзвонив на завод, де мені сказали, що замовлення на дані деталі взагалі не надходило. Оскільки термін пройшов і на претензію не відповіли, чи я написав заяву на повернення грошей, приніс її в їх офіс, де її відмовилися прийняти, тому що "у них тут немає юристів і, якщо хочете, то відправляйте її в ГОЛОВНИЙ ОФІС ", як я і вчинив. Через день після надсилання претензії нам дзвонить головний монтажник і повідомляє, що збирається приїхати виправити недоліки, на що я сказав що не чекаю його зараз, а тільки після вирішення їх керівництва з приводу повернення грошей. З моменту отримання заяви про повернення грошей (11102011) пройшло 12 днів, з нами ніхто не зв'язався і на наші дзвінки ніхто не відповідає

Допоможіть, будь ласка, правильно скласти позовну заяву до суду.

Відповідь юриста:

Привіт, на нашому сайті ви можете знайти зразок складання позову про розірвання договору купівлі-продажу та стягнення грошових коштів, якщо вам необхідна кваліфікована юридична допомога для складання процесуального документа - звертайтеся в нашу компанію. Ви отримаєте вичерпну консультацію і подальше уявлення ваших інтересів як в суді, так і в досудових переговорах.

 

Додаткові матеріали:

  • Складання скарги на відмову видачі академічної довідки
  • Розірвання договору купівлі-продажу меблів і повернення грошових коштів
  • Письмова претензія про розірвання договору купівлі-продажу та повернення гр ...
  • Що робити, якщо були встановлені неякісні вікна?
  • Які права у покупця при придбанні неякісних вікон?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ