Які права у покупця при придбанні неякісних вікон?
Здрастуйте! В одній фірмі я замовила нові вікна. Є претензії по сервісу, але головна претензія така: вікна виготовили зовсім не з того профілю, який я замовляла, а з того, який для мене в принципі не прийнятний. Плюс до цього привезли їх в 7:00 ранку, без будь-якої супровідної документації, заляпані снігом і брудом. Москітну сітку привезти забули. На моє прохання забрати їх назад, мені відповіли: дзвоніть в офіс і зникли. Я уважно роздивилася привезені вікна і побачила наступне: ущільнювальний профіль в кута зам'ятий, в двуз місцях від профілю відкололися досить великі шматки. Тобто виріб неякісне. Бачачи таку якість продукції, я хотіла б повернути ці вікна і отримати назад свої гроші. В офіс дзвонила - поки мені нічого не відповіли. Питання:
1. Чи можна взагалі розірвати договір без заміни вікон?
2. Термін повернення грошей
3. Як надходити, якщо не реагують на телефонні дзвінки і письмову претензію, яку я збираюся написати і відвезти?
4. Чи потрібно звертатися до Росспоживнагляд?
Спасибі.
Олена
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олена. 1. Так, у відповідності зі статтею 18 ЗоЗПП, ви можете відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми. На вимогу продавця та за його рахунок споживач повинен повернути товар з недоліками.
2. Після пред'явлення письмової претензії вам повинні повернути кошти протягом 10 днів.
3. Звертатися до суду.
4. Якщо у вас є бажання, то ви можете звернутися одночасно і в суд, і в Росспоживнагляд?
Додаткові матеріали:
Чи повинен забудовник гарантувати належну якість пластикових вікон?До кого висувати претензії щодо безоплатного усунення недоліків з монтажу в ...Як змусити продавця пластикових вікон виконати гарантійний ремонт?Що робити якщо термін ремонту, передбачений ЗоЗПП, вже пройшов?Що робити якщо друга сторона не виконує зобов'язання за договором і не пов ...