Розірвання договору купівлі-продажу меблів і повернення грошових коштів

Здравствуйте! Ситуація така: 25 июля 2011 року в ТОВ "Б, мною було зроблено замовлення на комплект меблів на суму майже півмільйона. замовлення було привезено 19 жовтня 2011 року, при складанні меблів з'ясувалося, що до шафи недоставлени 2 задні стінки, штанга, ручка від підвісного шафи в кухні. до того ж миття не монтується в меблі за габаритами. 26 жовтня 2011 року було замінено мийка, але вона не відповідала замовленому кольором. Цьому було дано "пояснення ", що мийки потрібного кольору при таких габаритах у них немає. 2 листопада 2011 року було привезено задні стінки шафи, але при складанні виявилося, що карниз, який був доставлений в загальному замовленні 19 жовтня 2011 року, не відповідає розмірам шафи для одягу. Тепер я чекаю доставку цього карниза Виходить, що збирання меблів у мене відбувається вже протягом більше 2 тижнів. Доставка карниза додасть ще, як мені сказали, 10 днів. Коли я зверталася в салон з питаннями представнику з приводу ситуації, що склалася з некомплектом меблів, консультант відповів мені, що "Ніхто за це не відповідає. Існує людський фактор. Кожен може робити помилки. Ми все зробили правильно. Так що чекайте меблі далі. До того ж, Ви самі повинні вважати всю фурнітуру і розписуватися в відповідних документах. Це не важливо, що нічого не бракує, адже меблями можна користуватися ". Експедитор при кожному моєму питанні про некомплект і відповідно терміни доставки відповідає тими ж словами. В останньому нашому з ним розмові з приводу недоставки карниза він навіть висловив, що "У нас закрадається думка, що Ви навмисно нагнітаєте ситуацію ". Виходить, що в зв'язку з усіма доставленими незручностями, наданими мені морально і матеріально, я ще повинна вникати в їх роботу і розплачуватися за їх некомпетентність.

Відповідь юриста:

Привіт, що ви хочете отримати в результаті? Якщо меблі - пред'явіть вимога про усунення недоліків, згідно ЗоЗПП. Якщо в термін недоліки усунуті не будуть, то у вас з'явиться право на стягнення неустойки. Якщо хочете повернути меблі - направте претензію про розірвання договору та повернення грошових коштів. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Як домогтися доставки меблів і яка неустойка покладена при простроченні?
  • Неустойка за прострочення усунення недоліків в роботі виготівника
  • Неустойка за прострочення усунення недоліків в роботі виготівника
  • Стягнення неустойки за Законом про захист прав споживачів
  • Стягнення неустойки за договором виконання робіт в судовому порядку

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ